17.7.2012

Dnes jsem se byla podívat po obchodech konečně po delší době. Tolik slev a hezkých věcí tam bylo a ja měla peníze jen na kraťasy:(. Už nikdy nechodím na nákupy bez tisíců:D. Nakonec jsem si odnesla kraťasy i sprej na vlasy. Měla jsem v plánu si koupit od Got2b, ale nakonec vyhrál Glis Kur. Dvě položky z wishlistu splněné, po narozeninách si snad splňím ostatní. V Tescu jsem viděla hodně výrobku od Ziaji až jsem koukala:). 
Essence giveaway u Verči:)

13 komentářů:

  1. U mě to většinou bývá, že když nemám žádné peníze tak je v obchodech spoustu věcí a když už ty peníze mám a jdu na "lov" tak se mi zdá, že nikde nic :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co si dala na papu?:D a ten gliss používám na rozčesávání:)



    Moooc prosím Followruj mě:)) mooc proísm prosím prosím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí mám teď našetřené ty tisíce takže můžu jet :D ale nesnášim jet nakupovat když nemám prachy :D:/

    OdpovědětVymazat
  4. Dala bych si McDonald!:D♥
    Krásný blog, jsem nový člen a byla bych ráda, kdyby jsi navštívila i ten můj:)

    http://lost-in-closet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kraťasy určitě vyfoť:) na co je tenhle Gliss Kur?:) potom určitě napiš, jaký je)). V testu od Ziaji jo? Tak to se kouknu někdy :)

    Od kamarádky bych si to asi nenechala, ikdyž jsem měla dřív možnost :D:). Přežiješ to a nebudeš toho litovat, jen teď to trochu bolí, ale přežiješ to:) do jakého si to necháš?:)

    OdpovědětVymazat
  6. gliss kur v spreji pouzivam tiez :) je fajnovyy

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, pak dej vědět jestli je dobrý:). Tak si to nech do levého:P

    OdpovědětVymazat
  8. Gliss kur je nejlepší, nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gliss kur je fajn, ale už jsem si tak nějak zvykla na Pantene nebo Elseve :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)