26.7.2012

Dnes jsem vstávala celkem brzo už 8:45 posnídala a šla na chvíli na pc. Chtěla jsem se dívat na prostřeno, ale šla jsem se segrou do obchodu tak jsem viděla jen kousek. Po delší době jsem měla Gambrinus limetku a bezinku <3. Přišlo mi předplacené Bravo Girl, ještě by mi měli přijít tak dvě čísla už to mám zrušené a přeplatila jsem si místo toho JOY:). Bravo Girl už mě vůbec nebaví, je tam pořád to stejné:/.

13 komentářů:

  1. neblbni, oni Bravo Girl! ještě vydávaj?! :D

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som ho kedysi čítala ;) btw sledujem blog!

    OdpovědětVymazat
  3. bravo girl :D tie články nestoja za nič,ja si ho občas kúpim len kvôli darčeku

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá jak robertky ty lesky :DD

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. joy je urcite lepsi nez bravo girl :D:)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda já BG vůbec nemusím :D Joy je o hodně lepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. BG jsem si kupovala asi 2 roky zpět a už tenkrát mě to nebavilo, protože tam byli samé sračky:D JOY je o hodně lepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo koukám,že asi tak 2 roky co jsem si ho nekoupila dost podražilo, pamatuju na to jak ještě stálo 28 Kč a teď už 39, to si radši koupim JOY

    OdpovědětVymazat
  9. taky mě to předtím bavilo, pak jsem si to kupovala jen když tam byl nějaký dobrý dárek a pak jsem to přestala kupovat :D a jak to je s tím předplaceným joy? já pořád nevím co to obnáší :D asi jsem uplně blbá :(

    OdpovědětVymazat
  10. S tím Bravogirl máš pravdu,ale je lepší než normální Bravo;))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, zvu tě na můj začínající blog a skvělou giveaway! :)
    JOY je 100% lepší:)

    OdpovědětVymazat
  12. S tím Bravo Girl máš pravdu :/ Navíc ho strašně zdražili, takže JOY je rozhodně lepší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Hm,máš pravdu,Bravogirl mám přeplněnou skříň a už mě od začátku roku 2012 přestala bavit :) kupuju si místo toho Joy,která je levná a myslím,že jsem vybrala dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)