9.7.2012

Dobré ráno za tyto prázdniny jsem se ještě ani jednou pořádně nevyspala:(. Dokonce jsem se překonala a šla si pro snídani do obchodu nesnáším to tam. Dám tady pár fotek co jsem nafotila za poslední dobu. Včera jsem si objednala už něco k narozeninám, ukažu vám to příště.
koupu se/lakuju si nehty/pujčuju si notebook/testuji

17 komentářů:

  1. Ja som sa dnes prvý krát normálne vyspala ! :D Chvála prázdninám :D A že vraj pondelky sú najhoršie .. A fotky sú fajn, ten lak sa mi páči veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já si od začátku prázdnin každý den pospávám minimálně do 11!;D:) Když vidím tu první fotku vážně už dneska napustím bazén.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, máme stejný bazén, kde v těch vedrech trávím dost času. Akorát dnes se počasí zhoršilo. Ten lak mám taky, úplně stejný a je můj nejoblíbenější! Ziaja, jéje, čekám na balíček :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ukaž co sis objednala:)) ten lak vypadá hezky:) bazén♥

    OdpovědětVymazat
  5. taky sháním dárky k narozeninám :D udělala jsem si takový malý wishlistek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak na nehty mám taky.. jéé jsem zvědavá co chceš k narozkám já je budu mít taky brzo ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi barva laku! :) Mám doma stejný, co se týče značky, ale do zlatova, akorát na nehtech moc nevydrží:(

    OdpovědětVymazat
  8. jéé se máš že máš vlastní bazén:D

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. A víš, že já taky ne :D Ta barva laku je krásná :) Hezký fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  10. SE MÁÁÁÁŠ!!! Jinak lak vypadá krásně letně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)