Birthday Wishlist


 Za pár dní budu mít narozeniny, proto jsem si vytvořila menší seznam přání.

1. Už dlouho si přeju dostat notebook konkrétně nějaký od HP, vlastníte někdo nějaký od téhle značky?.
2. Líbí se mi tyhle trička z H&M v obchodě se rozhodnu, které si koupím nakonec koupím.
3. Chtěla bych nějaké barevné plátěnky z NY.
4. Vyhlídnuté pruhované tílko z Takka.
5. Ještě nemám žádnou takovou sukni, vyhlídla jsem si tyhle dvě z H&M.
6. Potřebuju nějakou takovou tašku přes rameno na praxi, líbí se mi z NY.

15 komentářů:

  1. to tričko s mašličkou jsem v H&M taky viděla a moc se mi líbilo :). Džím palce ať všechno seženeš, nebo aspoň většinu :D

    OdpovědětVymazat
  2. krasny veci sis na narozeninky vybrala!

    OdpovědětVymazat
  3. jak dlouho ti vydrží oholení a jak dlouho ti vydrží ten břit? jsou tam náhradní?

    OdpovědětVymazat
  4. Předem vše nejlepší! :-) Ať se Ti dostane co nejvíce ze seznamu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Sukni a to tričko s mašlí bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ej tak si tie prázdniny potom strašne uži jo? :) a všetko najlepšie dopredu keby som náhodou už neprišla na tvôj blog. A tie veci si určite všetky kúpíš. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mam HP ProBook 4530s a je supr, neměnila bych :)
    a u té 2. se mi víc líbí to s tim srdcem, ale já sem ujetá na gepardí vzor :D
    tak ti přeju všechno nej a ať dostaneš to co chceš :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem měla před nedávnem narozeniny ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty boty májí v "dajchmanovi" :)

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem před rokem HP notebook a upřímně znovu bych ho už nechtěla. Měla jsem takový zlatý, parametrově dobrý ale zklamal mě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám noťas HP elitebook 6930p a nemůžu si ho vynachválit neměnila bych ho :)

    OdpovědětVymazat
  12. Docela pěkné věci sis vybrala ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ta dvojka je moja jednotka ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)