Nejlepší kosmetika

1. Nejvoňavější a nejhezčí rtěnka.
2. Řasenka, která mi skvěle prodlouží řasy a dodá mega objem.
3. Nejčernější tužka na oči, která mi vydrží nejdýl.
4. Nejhezčí lesk na rty jiný už používat nebudu pro mě je jednička. 

Jací jsou vaši věrní milačci?


10 komentářů:

  1. Ten rúž chcem vyskúšať už dlho :)

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle řasenku jsem měla a byla báječná :) takovou rtěnku chci už dlouho :)
    moji miláčci jsou asi řasenka F&F a balzám na rty Body Basics :)

    OdpovědětVymazat
  3. tu tužku mám a je vážně super:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tu řasenku mám a je to miláček :)
    a k té tužce, neobtiskuje se? :))

    sleduji tě a těším se na další příspěvky ;)
    Pusu, Ž♥

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rtěnka.. od jaké značky a za kolik je? Jaký máš odstín?:)
    Tu řasenku jsem viděla, není ani drahá.. když si jí tak chválíš, možná si jí pořídím:)
    Tužka na oči, nevím.. až mi dojde svoje, koupím:D:))
    A tenhle lesk jsem ještě ani neviděla :O :)

    Já ten balzám chtěla melounový:((:D ten sprej je vážně dobrej:) já chtěla gliss kur, ale tohle ve slevě no neber to!:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je Rimmel London by Kate Moss odstín 03:)
      Já si chci koupit ten od Got2b a potom nějaký od Gliss Kuru:)

      Vymazat
  6. Ten lesk mám taky v několika odstínech a miluju je všechny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnku mám taky a už asi nebudu chtít jinou! :) Můžu se zeptat, vím že si hodně objednáváš z avonu, máš zkušenosti s tou jejich sadou štětců na makeup?

    OdpovědětVymazat
  8. No, jak to tak vidím, tak tu rtěnku budu muset vyzkoušet! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)