New in 0.2

Už dlouho jsem si přála mít v uchu druhou dírku a konečně jsem se rozhodla a k narozeninám ji budu mít, proto jsem si už do zásoby objednala tyčinky, které budu nosit. Původně to jsou piercingy do jazyka, ale teď se to nosí v uších. Objednala jsem si je z tohohle e-shopu mají tam levné piercingy tak se koukněte.
Koupila jsem si další šampon na normalní a mastné vlasy voní fakt úžasně. Těším se až ho dnes vyzkouším stál pouhých 29,-.

Začínám opět šetřit v srpnu mam narozeniny tak se po nich vydám na nákupy oblečení konečně..:)

5 komentářů:

  1. Tu kostku sem nosívala v jazyku :)

    OdpovědětVymazat
  2. mám úplně stejný šampón a voní opravdu úžasně, ráda ho používám:)
    Já už také přemýšlím nad druhou dírkou, ale bojím se abych nevypadala jak debil:D

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci:-) kočko?:* Potom napiš jaký jsou ty šampony, co sis všechno nakoupila ano?:)
    To chválím, že jsi mě poznala hned:D:)) Též mi budou chybět, mrtě si toho sehnat no.. ale těšení největší:-))*

    OdpovědětVymazat
  4. Ten černorůžovej je úžasnej :)
    Páni, 29? A kde? Šampon potřebuju!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já už mám v uchu druhou dírku někdy od zimy. Nejdříve jsem tam měla normálně jakoby visací, abych si to mohla mazat a protáčet, jinak by se to nezahojilo. No a teď mi kamarádka dala piercing, ale takovou tu podkovu do rtu. Takže ten tam teď mám. Jinak holky taky měly tyhle, co máš ty a říkaly, že to dost bolí narvat to tam a někdy to i hnisá.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)