New in o.1

Nedávno jsem dostala tento chladivý sprej na nohy od avonu. Je to takový voňavý zázrak seženete ho u avonu okolo 60-100,-.
Konečně jsem se dokopala k tomu si také něco objednat od te slavné Ziaji. Bohužel s něma nespolupracuji jako ostatní tak jsem si to musela koupit za své. Už teď miluji kakaové máslo a zklamal mě krém na ruce. Tonikum 61,-, tělové máslo 95,-, krém na ruce 57,-.
Minule mě dost překvapil šampon od Garnieru tak jsem se rozhodla vyzkoušet další lípový na normální až mastné vlasy stál 39,90,-.
Po druhé se na mě usmálo štěstí a ja vyhrála druhou giveaway. Moc děkuji Dramatic Soul za výhru.
 V DM byla akce 1+1 zdarma, zrovna ségra byla v DM a koupila to. Sprchový gel i sprej voní užasně, sada stojí okolo 100,-.

Máte zájem o recenzi na nějaký výrobek?

10 komentářů:

  1. Na ten lak jsem se také dívala :) ale ještě nevím jestli si ho mám fakt koupit :)
    jinak ty brýle jsou krásné , a ten šampon jsem si včera kupovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá moc pěkně:)

    Jsme nové pravidelné čtenářky tvého blogu, a budeme moc rády když koukneš k nám na blog a třeba nám to oplatíš:)
    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem k výhre:) Krásna retiazka :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. wau, vyhrala si super giveaway!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výhře! A recenze určitě-klidně na všechno ;)

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluju k výhře giweway )) ten šampon od garnier vypadá dobře))

    OdpovědětVymazat
  7. šampony od garnier jsou nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja by som veľmi chcela recenziu na to kakaové maslo a Garnier šampón :) Ináč máš pekný blog, sledujem ho :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych chtěla recenzi na šampon Garnier a ty výrobky od Ziaja :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)