Random o.3

Včera skončila giveaway a ja už znám výtěze, ale vy si na to budete muset ještě chvíli počkat a v příštím článku už se to taky dozvíte:) Dnes tady dám pár fotek za poslední dobu tak doufám, že se vám alespoň jedna zalíbí:)


14 komentářů:

  1. Od Lush zatím nic nemám, přemýšlela jsem nad tím, že bych od nich něco vyzkoušela, ale ještě jsem se k tomu neodhodlala.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ten malinový sprcháč mám také a voní krásně. Líbí se mi od Ori i ten kokosový :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju fotky, na kterých je kosmetika ;D Vidím, že čteme stejnou autorku, Lanczová píše moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta poslední fotka je hezká :) mimochodem ty ovocný piva chutnají nejlíp, když je smícháš dohromady :D jinak ta peněženka z Tally stála asi 270 nebo tak nějak, už si to přesně nenapamatuju :) jo a máš hezké záhlaví!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky se ti hodně povedly! Hlavně ty růže jsou fakt krásný! a sluší ti to .)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžeš klidně ode mě. Mamka u nich pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten sprcháč mám aj ja, je skvelý ;)

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, ty čteš Lanczovou, taky jí mám moc ráda :) a ten sprcháč je božský!

    OdpovědětVymazat
  9. Há :D vidím, že máme stejný vkus četby :D JOYku si taky kupuju a v týdnu jsem si půjčila svou oblíbenou Lanczovou v knihovně :))

    http://sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Staropramen :D jsem měla včera :D a ta první fotka :) mám taky božsky to voní♥ :) a jinak parádní fotky :))

    OdpovědětVymazat
  11. ten exfoliačný sprcháč mám aj ja :) pužívam ho vždy pred solárkom :) a lush som ešte neskúsila...dávno chcem...keby len to poštovné bolo lacnejšie :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)