Ziaja

I já vyzkoušela Ziaju vím, že je všude recenzí plno, ale i já testovala. Začnu kakaovým tělovým máslem je to moje největší droga. Vůně je neskutečná, voní vážně nádherně a vydrží vonět na pokožce strašně dlouho. Má takovou hustou konzistenci, ale roztírá se velmi dobře. Pokožka je po něm voňavá, jemná a hydratovaná.
(má takovou hnědou barvu přesně jako kakao)
Okurkový pleťový tonik je určený pro mastnou, smíšenou a normální pleť. Já trpím mastnou pletí a dost mi tohle tonikum pomohlo. Voní po okurkách, ale na pleti nejde skoro vůbec cítit. Obsahuje výtažky z dužiny okurky a Provitamín B5 (D-panthenol) neobsahuje alkohol. Používám ho každý den a přijde mi, že se mi pleť už tak moc nemastí jako předtím. Jsem s nim spokojená a až mi dojde koupím si ho zase.
 V plánu jsem měla si koupit sprchový gel, ale nebyl na skladě tak jsem si vybrala kozí mléko krém na ruce na suchou pokožku. Když jsem ho poprvé použila tak jsem se skoro zbláznila z té vůně. Vůbec mi nevoněla přišlo mi to jako obyčejná vůně na WC, představovala jsem si tu vůni daleko jinak. Časem jsem si na to zvykla a krém mi začal dokonce i vonět, teď se musím mazat pořád. Mám dost suché ruce, ale nijak mi nepomohl. Má bílou barvu a hustčí konzistenci. Už bych si ho nekoupila, ale chci vyzkoušet kakaový krém na ruce tak uvidím, který bude lepší. 

Nejsem odborník na recenze tak doufám, že se vám alespoň trochu líbila. Výrobky jsem si koupila za své peníze. 

15 komentářů:

  1. Máslo i tonik mám, krém na ruce jsem si ještě nepořídila. Ziaju miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, to kakaové asi vyzkouším! :) Kolik zhruba stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  3. za kolik je ten tonik?:) taky mě zlobí mastná pleť :/:/..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? tak to si pro něj určitě zajedu:)

      Vymazat
    2. Bylo jich tam hodně tak tam určitě ještě bude:)

      Vymazat
  4. Já Ziaju úplně miluju! Skvělá volba :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíš, kde seženu tyhle výrobky od Ziaji? :)
    Kolik stojí to okurkové tonikum? A to kakaové máslo? :-)
    Pěkná rezence kočko :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Ziaju musím určite vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem napsala FIRMĚ ZAija email s tím,že bych měla zájem o spolupráci s nima, oni mi sice napsali,že ted se mnou spolupracovat nebudou z důvodu toho,že muj blog není rozjetý,ale před vánocemi se mám ozvat a snad už se mi to podaří s nimi navázat spolupráci, to samé ještě u jedné firmy

    OdpovědětVymazat
  8. 200 čtenářů dosáhnu tak za rok a ne před vánocema,

    OdpovědětVymazat
  9. V tetě?:O a Rosmann?:O tak to nevím, to jsem nikde neviděla:/ zkusím se podívat v Tescu nebo uvidím.. Myslela jsem si, že to bude dražší, tak to asi zkusím:) s čím jsi nejvíce spokojená?:-) a kdy z toho internetu.. je tam drahé poštovné?

    OdpovědětVymazat
  10. To kakaové nevypadá vůbec zle :).

    OdpovědětVymazat
  11. Jee to kakaový máslo hrozně chci! :D A chtěla jsem vyzkoušet i ten krém s kozím mlékem, takže říkáš, že ti nepomohl? Já mam totiž taky hrozně suchý ruce, ale jen přes zimu. A ještě se zeptám.. To si objednávala přes net nebo je i normálně v obchodě? Protože já tuhle značku vůbec v obchodě neviděla, zajímalo by mě, jestli se takhle vůbec prodává..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)