26.10.2012

Dobré ráno opět jsem se nevyspala, když se vzbudím tak už zase neusnu:/. Ve středu jsem byla šikoná a roztrhala si bundu o plot u školy "pecička" tak jsem se hned byla podívat po nové. V neděli bych si pro ní měla jet, protože teď v zimní ještě chodit nebudu. Už nakupujete vánoční dárky?. Moje okolí už začalo a ja opět ještě ani ň:D. Nafotila jsem Vám lak na nehty z avonu, který mi v pondělí přišel. Nemilé překvapení bylo, že neobsahoval štěteček.
Lak na nehty colortrend Green Morph

7 komentářů:

  1. taky neusnu, jakmile se jednou vzbudím :D ale vyspala jsem se :)
    roztržená bunda? to je mi líto, snad si vybereš nějakou pěknou :)
    o vánočních dárcích už pomalu začínám přemýšlet,ale nemám vůbec náápady :D nechceš přidat nějakou inspiraci?:)
    lak bez štětečku? to se mi snad zdá :D:D ale barvička není špatná

    OdpovědětVymazat
  2. S tím spaním to máme stejně ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. že neobsahoval štěteček :DDDD jak si to vyřešila? :D

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem starší lak tak jsem si z něho vzala jiný:)

      Vymazat
  4. Ten lak nemá štěteček? Ježiš:D to jsem ještě nezažila...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! Kisses from VV!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)