27.10.2012

Dobré poledne dnes je venku příšerně, je strašná zima a prší. Já jsem naštěstí doma a popijím si mé oblíbené čaje, odpoledne jdu k příteli. Změnila jsem design, mě se celkem líbí a jak Vám?. Zítra jedu na ty nákupy už semoc těším jedu s přítelem, kamarádkou a jejim kámošem. Dozvěděla jsem se z internetu, že je v Ostravě nějaká výluka tak nepojedem tramvají, ale autobusem. Mějte krásný víkend a jděte taky nakupovat:).
pořád koukám na milované gossipky
mám nové rukavice na praxi

10 komentářů:

  1. já si užila včerejší den :) dneska plánuju postel a teplý čajíky :D

    OdpovědětVymazat
  2. u nás dokonce sněží!
    design se mi líbí, ale možná bych volila jiný typ písma v záhlaví :)
    užij si den

    OdpovědětVymazat
  3. koho zajima vyluka tramvaje???? v ostrave???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba někoho z Ostravy, když to neví??!

      Vymazat
  4. jé, gossipky :)
    to počasí je hrozné, prostě nejlepší na sledování filmů či seriálů!

    OdpovědětVymazat
  5. lovely idea with the telewision picture.

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  6. design je moc hezký :) asi taky začnu sledovat GG :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    jo ten podzim a ta zima mě štvou :-( už chci zase teplíčko :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem taky z Ostravy,a upřímně mě ty tramvaje, výluky a všechno otravuje :D design se mi líbí :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)