New in srpen

Zdravím, jak jsem slíbila už probíhá giveaway. Myslela jsem, že bude větší zájem, ale líp pro zúčastněné mají větší šanci na výhru. Dnešní článek chci věnovat výrobkům, které jsem si pořídila v srpnu.

V Oriflamu jsem si objednala tyto dva krémy oba stály jen 58,- .
 Sestra mi z Turecka přivezla tyto náramky a o jeden můžete soutěžit v giveaway.
V avonu jsem si objednala masku 59,- a peeling 59,-. Už vím co mi chybělo peeling nikdy jsem ho nepouživala a teď už pravidelně.
Sprcháč je nejlepší z nejlepších ta jeho vůně je neskutečná 40,-, potřebovala jsem make-up tak jsem si koupila tenhle od miss sporty 80,- a nakonec jsem potřebovala nějaký sprej na vlasy a padl mi do oka tenhle jen za 48,- z Tesca.
Pro radost jsem si koupila tuhle tyčinku do ucha do druhé dírky je mnohem lepší než ty krátké cca. 70,-. Začátkem srpna jsem si koupila štěteček na linky které nemám:D stál kolem 40,-.
A nakonec výhra z giveaway lak na nehty Catrice, pilnířek Oriflame, zázračný kelímek Oriflame, tělový krém Oriflame a nekonec stíny, které nejsou vyfocené darovala jsem je mamce od přítele, protože já stíny nepoužívám.








7 komentářů:

  1. Ty krémy z Oriflamu vypadají krásně! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné vecičky, ten malinový krém od Oriflame musí voňať krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám z Oriflamu taky krém na ruce a voní po jahodách, miluju ho.<3
    Těch náramků s očima mám taky hodně, jsou úžasné!
    Ten piercing do ucha si chci koupit taky, ale bojím se, aby se mi neroztáhla dírka, jak je to silné. Můžu se tě zeptat, jestli ti to třeba nezačlo hnisat, když si tam dala ten pircing? Já mám totiž taky dvě dírky v uchu a chtěla jsem si to tam dát, no.. Děkuju ti a odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway. Hraje sa o 600,- Kč voucher :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)