13.11.2012

Zdravím nemám čas ani chuť psát nějaké propracované články. Minulý týden mi přišli dva balíčky výhra z giveaway a vzorky od Biodermy. Balíčky mi udělaly hroznou radost, alespoň něco pozitivního. Každý den se děje to stejné přijedu vyčerpaná z praxe buď doma odpočívám nebo u přítele. Jsem strašně nevyspaná už nezvládám vstávat každy den tak brzo 4:40. Doufám, že se máte lépe než já.



9 komentářů:

  1. V poslední době také vůbec nestíhám, ty fofry jsou děsný.
    Na balíček od biodermy také čekám.

    OdpovědětVymazat
  2. už by mi mohlo prísť to do biodermy!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. lak je krásny,červná klasika :)
    p.s.:Pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky.. Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Lak si pořídím taky, mám na něj 50 procent slevu, takže jí uplatním na nějaký tmavší červený odstín..! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)