23.11.2012

Zdravím jen za měsíc a den už tady bude štědrý den, ten čas strašně letí. Já přežila týden školy a těším se na odpočinkový víkend. Nedávno se mi konečně ozvali z ring&tings, snad už mi balíček přijde po těch dvou měsících:). Dnes se kouknu na 6 sérii GG, už jste viděli nový díl?. Strašně moc mě potěšilo, že Serena a Den jsou zase spolu:). 

Co máte v plánu na víkend?

V JOY jsem objevila tyto conversky, no nejsou boží?

6 komentářů:

  1. neviděla jsem nový díl GG :( dlouho jsem nekoukala
    a Vánoce se blíží sakra rychle,ještě nemám jediný dárek

    OdpovědětVymazat
  2. jo, jsou nádherný!!
    mám takový pocit, že už byly i v cosmopolitanu ♥

    OdpovědětVymazat
  3. pečení cukroví a nákupy, takže se už těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. jooj ja som ešte len na 3 sérii si mi prezradila dej :PP
    tiež čakám na rings and tings

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)