6.11.2012

Dobrý večer konečně už můžu psát články z mého nového notebooky, jsem šťastná. Tento týden mám školu tak je více naročný, musím se pořád učit a dělat úkoly. A taky není lehké ráno vstávat v 4:40 a jet do té Ostravské zimy:D. Právě nedočkavě čekám na dva baličky jeden je výhra a druhy vánoční dárek pro mě:). Mějte se hezky, já se zase brzo ozvu s nějakým lepším článkem.

Zapojte se do hezké už Vánoční giveaway o krém na ruce a balíček s překvapením.


5 komentářů:

  1. jsem ráda,že jsi šťastná :)
    učení, učení, vítej v mém klubu
    snad ti balíčky co nejdřív dorazí :)
    měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji k notebooku :D
    jinak můžeš se přidat do mojí giveaway :) budu moc ráda :)
    http://anne-cheerful.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, jsme tvojí čtenářkou novou :) tvůj blog se mi moc líbí :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kde také probíhá giveaway :) byla bych moc ráda kdyby si byla mezi mýmí čtenářkami :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Notebook závidím, já si šetřím na vaio :D

    OdpovědětVymazat
  5. No já ted taky vubec nestíhám kvuli škole:/:D Notebook ti docela závidím no!:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)