Já vím do Vánoc je ještě hodně času, ale já už jsem si udělala seznam přání:-). 

1. Sendvičovač jeden jsme už doma měli, ale já jsem ho nechtěně zničila a tousty mi už vážně chybí.
2. Černý kabátek mamka byla tak hodná a už mi ho koupila. Těším se až ho budu konečně nosit jestli se vůbec dožiju že.
3. EDT chtěla bych Miami party od Avonu, kamarádka ji má a ta vůně mě fakt zaujala.
4. Sada brusinka se skořicí tělové mléko, sprchový gel a tělový sprej už je objednaná.
5. Chtěla bych nějakou světle hnědou kruhovou šálu, černou už mám tak bych chtěla i takovou.
6. Čistící peeling Nivea každý si ho chválí, tak ho chci také vyzkoušet.
7. Mikiny Nordblanc už jsou koupene a čekají na štědrý den.  

Co si přejete k Vánocům Vy?


12 komentářů:

  1. To je hezké, no musíš napsat Ježíškovi. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec se Ti nedivím, já tousty miluju! :D
    já si přeji zrcadlovku, je to můj sen už snad od plenek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký věci:)
    ty sady od Avonu mám strašně ráda!
    a mám podobný kabátek

    OdpovědětVymazat
  4. ten sendvičovač ma dostal ;DD ale je to super vec ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné. :) Tu sadu bych brala též. :)

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíc se mi líbí ta šála :)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám seznam věcí už od minulých Vánoc :D

    OdpovědětVymazat
  8. Sendvičovač jsem si pořídila nedávno, protože jsme se s Přítelem stěhovali a mermomocí jsem ho musela mít i v novém bytě :) Jinak, ten peeling od Nivei je super, já ho používám pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se taky nejvíc líbí ta šála :) Přesně takovou bych potřebovala i já :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpovědětVymazat
  11. kruhové šály jsou nej!
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)