Ladybox listopad 2012

Zdravím dnešní článek chci věnovat krabičce krásy zvané Ladybox. Pravě si o něm můžete přečíst na mnoha blozích. Ladybox jsem dostala zdarma k zrecenzování. Je to můj první box tak bych Vám o něm chtěla něco napsat.
Dodání je velmi rychlé, boxíky byly odesílány v úterý a já už jsem ho ve středu ráno měla doma. Po rozbalení krabičky na mě vykoukla další roztomilá černo růžová, líbí se mi mnohem víc než předešlá bílá. Byla převázaná růžovou mašličkou, která šla špatně oduzlovat. Je mi jasné, že byla schválně, abych se co nejpozději dostala k obsahu:D.
Když jsem už konečně oduzlovala mašličku konečně jsem se dostala k obsahu boxíku. Jako první na mě vykoukl dopis s pečetí od lady a popis všech výrobků. Přiznám se, že jsem dopis vůbec nečetla a hned jsem přešla k obsahu.
Hned co jsem odložila dopis jsem začala zkoumat výrobky nejvíc mi udělala radost tvářenka od Fleur de Santé má krásnou narůžovělou barvičku odstín SOFT PEACH a je mou nejoblíbenější už ji nedám z ruky!. Dále mě zaujalo tělové máslo s vůni manga od NIP+FAB, které skvěle hydratuje. A jako třetí mě zaujal vzoreček šamponu Pure Fiji voní po kokosu. A naopak co mě nejvíc nezaujalo, byla hnědá řasenka od Yves Rocher, tohle mě nejvíc naštvalo já hnědé řasenky nikdy nepoužívala a ani nebudu tak mi je k ničemu!. V boxíku jsem našla ještě tělové mléko od Yves Rocher, které mi moc nevoní a Reniu kokosový peeling s krystalky cukrové třtiny a kokosu to mi naopak voní úplně hodně:). Ve spodu krabičky se ukrývala toaletní taštička od Fleur de Santé, která se mi moc líbí vzhledově a určitě se mi bude hodit. Dokonce jsem v boxu objevila i nekosmetický výrobek kakaový energetický nápoj, který se dá použít třeba do jogurtu:). 
Do boxu byly přidány letáčky a slevové kartičky, které nejspíš vůbec nevyužiji. 

Ladybox mě hodně zaujal a moc se mi líbí jeho design i obsah, určitě si ho ještě někdy pořídím. Líbí se mi o mnohem více než Senzabox. Všechny výrobky využiji krom té hnědé řasenky u Senzaboxu bych nejspíš využila jen polovinu výrobků. 

V listopadovém Ladyboxu jste mohli objevit plné balení i vzorečky, které byly plně naplňené. Což se u Senzaboxu bohužel nestalo. 

Jestli ještě nemáte doma svůj listopadový Ladybox tak si ho ještě můžete objednat. Říjnový Ladybox po vydání už nebyl vůbec na skladě a proto se nedostalo na mnoho z Vás, ale tentokrát boxíku je až až!. Objednávat můžete na těchto stránkách www.ladybox.cz zaplatíte za něj jen pouhých 259,- včetně poštovného:). 

U mě vyhrál jednoznačně Ladybox a kdo u Vás?



9 komentářů:

  1. a kde nakonec studuješ? Myslím jaký obor? Jsi tam spokojená? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je mi lito teda :( a ty si v prvaku?

    OdpovědětVymazat
  3. no a co se třeba zkusit na té kosmetičce ještě zeptat, že by si třeba udělala nějaké srovnávací zkoušky a že by tě ještě přijmuly? na pracáku nám to tam říkali, že to třeba jde :)

    OdpovědětVymazat
  4. my máme doma zeleninu pořád :) jsem háklivá,když je jí nedostatek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje mamča pracuje v Bille :) takže ví,kdy je co v akci a tak...
      čerstvou zeleninu máme fakt každý den,už si neumím představit že bych ji neměla denně k večeři a odpolední sváče :D

      Vymazat
  5. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    OdpovědětVymazat
  6. Už se na něj těším :)
    V pondělí si pro něj skočim na poštu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, ladybox mam a jsem s nim moc a moc spokojena - doporucuju vsem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)