NIP+FAB tělové máslo

 NIP+FAB mangové tělové máslo jsem také objevila v listopadovém Ladyboxu jako předešlý katastrofální šampon. Já vlastním 50ml balení, ale na internetu seženete i 200ml za 209,-. Celkem jsou 4 varianty mango, kokos, pistácie a třešňový dort. Chtěla bych vyzkoužet ještě nějaký.
Popis produktu
Extra hydratační tělové máslo. Probuďte všechny smysly a dodejte pokožce 24 hodinovou hydrataci z nové řady tělových másel Nip + Fab s mangovo-jogurtovou příchutí.
Bohaté, našlehané tělové máslo probouzí suchou + dehydrovanou pleť díky složce Aquaxyl a jemná, svěží, ovocná vůně manga povzbuzuje pokožku.

zkušenosti
Konzistence je opravdu máslovitá, roztírá se velmi lehce. Rychle se vsákne do pokožky a nezanechává žádný mastný film, jak bývá u některých produktů. Opravdu dobře hydratuje, jako je napsáno v popisku. Voní hezky po mangu, vůně mi vůbec nevadí. Na pokožce jde cítit po namazání ještě hodně dlouho, až se nestačím někdy divit. 
S tímhle máslem jsem velmi spokojená a můžu Vám ho jen doporučit.

Máte někdo také tohle máslo, jste s nim spokojeni?

6 komentářů:

  1. ja ho mám taktiež s lady boxu a ako ma ovalila jeho vôňa zamilovala som sa! ;)
    je proste božské! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá fakt skvěle, miluju tělová másla!

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho uvažuju, že si ho pořídím.

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel nemám, ale tělová másla mám moc ráda, takže by se mi také hodilo:)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá dokonale.. :D Skoro bych to až snědla

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)