Pure Fiji šampon

Pure Fiji šampon z kokosového mléka a ananasu jsem objevila v listopadovém Ladyboxu. Já vlastním vzorek, který obsahuje 29ml. Na internetu seženete 59ml za 130,-/cena ladybox 109,- vybrat si můžete z různých vůni např. kokos, mango nebo karambola a a jiné.
V popisku je napsáno, že má vyživovat, hydratovat a vracet vlasům pružnost a pevnost.

Mé zkušenosti použila jsem ho 2x na více krát mi nevystačil. Konzistence je hodně tekutá, vůbec mi nepřišlo, že je to šampon. Vůbec nepěnil jen, když jsem si na hlavu napatlala skoro celý obsah lahvičky. Dost se mi mastí vlasy a vůbec jsem nepoznala, že jsem si je umyla.  A že by vyživoval a hydratoval mi vůbec nepřišlo, ale kdo ví třeba po čase by začal dělat slíbené zázraky. Po umytí jsem měla vlasy divně hrubé, vůbec nebyli jemné ani lesklé. Jediné plus na šamponu bylo jeho vůně, která bohužel na vlasech nevydržela ani chvilku. 
Se šamponem nejsem vůbec spokojená určitě bych si plné balení nikdy nekoupila. 

Vyzkoušel někdo taky tenhle šampon nebo jinou vůni?

5 komentářů:

  1. je zvláštní číst negativní rezenci :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, je to zarážející, člověk je v blogovém světě zvyklý na samé vychvalování :-) Mě nepřišel šampon ale masážní olej, takže nemůžu bohužel srovnávat :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Tento šampon neznám, ale dle tvé recenze bych si ho nekoupila už jen proto, že nepění, to nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  4. ufff... čo ja so svojim urobím?

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám kokosový a jsem z něj nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)