24.5.2013


Vytoužený pátek je tady a další týden školy za námi. Strašně jsem se těšila na víkend až si odpočinu a konečně vyspím. Dnes jsem se byla podívat po obchodech a bohužel mě nic nezaujalo. Příští týden se půjdu podívat znova a musím si konečně koupit nějaké nové tričko. Koupila jsem maximálně obálky na výhry :D. Připomínám giveaway, která už zítra končí! Včera mi přišel balíček na testování od Maybelline, vyfotila jsem to a brzo napíšu recenze. Mějte krásný odpočinkový víkend:)).

6 komentářů:

  1. Tá kozmetika od Maybelline vyzerá super, teším sa na recenziu :)
    GIVEAWAY
    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se těšim na recenze, mě ten v Senzaboxu přišel lak a vypadá úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten maybelline vyzerá super ?)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty maybelinne se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se ale máš, taky by se mi líbilo testovat produkty od Mabelline :D :) Všechny produkty vypadají úžasně♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  6. Laky na nehty jsem dnes viděla :) Tolik barev :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)