17.7.2013

Krásné ráno, za poslední dny jsem se moc nevyspala a ani si je nijak neužívala. Jen relaxuji doma a ne u vody, ale to se doufám brzo změní, máme s přáteli plány si vyjet ke řece a stanovat. Od včerejška už se stěhuji do nového pokoje a začínám si zvykat na tu velkou změnu místnosti i nábytku. Až bude hotov tak ho určitě vyfotím. Zítra se chystám na setkání s bývalýma spolužákama ze základky tak doufám, že to bude fajn. 

Doporučuji Vám si přečíst tyto dvě knihy. Ze začátku mě nijak nechytly, ale časem mě začaly bavit a přečetla jsem je za chvilku:). 

Rekonstrukce v plném proudu:). 
Malinká ukázka nového pokoje, zatím ho nemám celý ale už se pomalinku rýsuje:).

5 komentářů:

  1. potom nam ho poriadne odfot :)


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. joj, čo ja by som dala za novú izbu :)) zatiaľ tu má veci aj sestra, tak ja len čakám, kým sa úplne odsťahuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotografie :) A nech sa Ti nová izba páči ! :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě pokojíček vyfoť :) já brzy taky budu mít nový pokoj a už se nemůžu dočkat :D !

    OdpovědětVymazat
  5. Ty knížky mě připomněly, že bych měla číst ty co mám v knihovně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)