3.7.2013

Přeji Vám krásné ráno, myslela jsem si, že na blog a celkový internet budu mít více času. Ráno spím tak do 10 a pak se jedu nasnídat k příteli, mám to na kole necelých 5 minut a buď jezdím z jedné hospody ke druhé nebo chodíme celý den po místních bunkrech. Musím říct, že mi to vyhovuje a nesedím jako třeba minulý rok doma. Chtěla jsem jet na probíhající ROCK FOR PEOPLE, ale bohužel to nevyšlo tak doufám, že pojedu ještě na nějaký fesťák :) Jak si užíváte prázdniny vy :)))?

 Testuji nový sprchový gel a hydratační péči :)


2 komentáře:

  1. Prázniny už sice začali, ale zatím jsem nikde nebyla ..snad už brzy !! :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak prázdniny zatiaľ celkom nuda ... viac povinností ako zábavy :)
    Označila som ťa v mojom Tagu, dúfam že sa ti zapáči a budeš v ňom pokračovať :) A takisto by si ma veľmi potešila, kebyže mi vrátiš follow :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/2013/07/random-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)