8.7.2013

Krásné odpoledne, poslední dny sedím doma nebo u přítele a neděláme vůbec nic. V blízké době se to, ale změní. Zítra nebo pozítří mi má přijít objednané kolo a to znamená, že budu jezdit konečně k vodě. Doufám, že bude ještě lepší počasí. Foťák jsem půjčila, proto nemůžu fotit. Snad se mi brzo vrátí až můžu fotit, fotit a fotit. Ukážu vám jen fotky z netu, povlak na polštář z ikey, který jsem si koupila v sobotu ve slevě za 39,- a objednané kolo. Polštářek jsem chtěla i červený, ale bohužel už nebyl, protože to byl nějaký výprodej a kolo hezčí jsem si vybrat nemohla :D. Jezdíte se na kole někde koupat nebo máte domácí bazén?


5 komentářů:

  1. Pekný bicyklík :) a tiež len sedím doma a čumím na youtube :) ale akonáhle sa vráti kamoška tak tiež vyrážame ku vode :)

    OdpovědětVymazat
  2. nic za celý den neudělám ..ale vcera jsem byla v bazene :D

    Muj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten povlak na polštář mám taky :) Na kole moc ráda nejezdím a tenhle rok jsem se ještě asi ani nekoupala! :( Tyjo, musím to napravit!

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa strasne rada bicyklujem takze sa snazim chodit co najviac :)

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. bicyklujem sa rada. ale tieto bicykle vôbec nie sú môj vkus. ja hrozne túžim po retro bicykli. a dúfam, že sa mi tento môj veľký sen raz splní. a nech sa ti dobre jazdí!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)