Avon tělové mléko


Dnes vám chci ukázat mé na půl oblíbené lehké tělové mléko s granátovým jablkem a mangem od Avonu. Mám ho doma už delší dobu a mažu se s nim dost často. Seženete ho u své avon lady i na internetu právě za 69,-. V nabídce je ještě vanilkové a melounové.

Mléko je tekuté konzistence a narůžovělé barvy. Vstřebává se rychle a nezanechává mastný povlak, což je dost fajn. Hydratace není až tak dobrá jako u mého nejoblíbenějšího mléka od Dove. Voní božsky sladce po granátovém jablku, vůni cítím ještě dost dlouho po namazání okolo 3 až 4 hodin. Toto mléko je jen na provonění jinak nedělá žádné zázraky. Myslela jsem, že mléko bude lepší, ale zamilovala jsem si jeho vůni a proto jej dopotřebuji, ale už nekoupím. 

Používáte těl. mléka od avonu?

2 komentáře:

  1. telové mlieka od Avonu najradšej z kolekcie Planet Spa. :) toto som mala tiež, krásne vonia, ale Planet Spa mi príde predsa len ako lepšia kvalita. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Občas nějaká mléka od Avonu mám, ale nikdy to není žádný zázrak :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)