I love Garnier


Na mé poličce v koupelně se právě nacházejí tyto dva šampony na vlasy od Garnieru. Jeden je lepší než druhý a nemám jim co vytknout. Krásně mi dočista umyjí a dokonale provoní vlásky. Vydrží mi nemastné až 3 dny což je výborné, protože mé vlasy se mastí velmi rychle a málo který šampon si s něma na tak dlouhou dobu poradí. Dají se sehnat všude a za málo peněz. 


Dříve jsem používala i tyto tři šampony. Nejlepší byl ten první dokonce lepší než ty dva předešlé akorát se mi hůře rozčesávaly vlasy, ale vydrželi déle umyté. Oranžový jsem už strašně dávno vyhrála a od té doby jedině Garnier. Lipový už byl o trochu horší, moc mi nevoněl a dříve se mi mastily vlasy.


Nakonec nejlepší stvoření. Voňavější výrobek jsem snad necítila! Tak krásně se mi po něm rozčesávaly vlasy, ale bohužel už mi došel. Brzo si pořídím další balení a moje vlasy budou opět happy.

Miluji Garnier za to jak se obyčejné výrobky můžou stát nejlepšími pro mé vlasy..♥


Jaky máte názor na Garnier vy?


6 komentářů:

  1. Garnier mě občas nadchnul a nikdy nezklamal, mám tu značku ráda :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten asi zkusím :) Jaké máš vlasy? Já mám suché, které se rychle mastí :D myslíš že je pro ně vhodný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám také rychle se mastící vlasy, dost se mi zacuchávají,suché a poškozené:/:)

      Vymazat
  3. Šampóny vypadají dobře! :)) asi brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa teraz velmi páčia sampony Garnier Ultra doux - tie su velmi dobre. Ale aj ten citrus mint fresh som skušala a bol perfektný.

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)