Spotřebováno o.4


Balea sprchový gel s fíky a čokoládou. Ze začátku mi vůně vyhovovala a byla mi příjemná, ale po čase už mě dost štvala a chtěla jsem se ho jen zbavit. Konečně jsem jej dodělala a jsem vážně  ráda. Mou pokožku na některých místech vysušoval a hydratace byla bídná. Je pravda, že hezky provoněl pokožku a cítila jsem ho po koupeli ještě dlouho, ale už bych si ho nekoupila.

Avon vyživující sprej s kopřivou a lopuchem pro oslabené a lámavé vlasy. Jednou byl v avonu ve slevě tak jsem neváhala a objednala si ho. Byla jsem průměrně spokojená. Bohužel mi moc nevoněl a ještě horší bylo, že ta vůně dost dlouho šla cítit po nastříkání. Ale vlasy se mi po něm lépe rozčesávali tak jsem ho používala pořád. Nepocítila jsem na vlasech žádné změny, už bych si ho také nekoupila, ale mají teď v avonu podobný tak až bude také v nějaké slevě tak ho vyzkouším, třeba bude lepší:).

Nivea čistící voda s aktivními výtažky z magnolie a bez obsahu alkoholu. Voda příjemně voněla, stejně jako čistící peeling, který mám. Slibovala předcházení černých teček a pupínků. Černé tečky bohužel nezmizely a akné také ne. Ale méně se mi mastila pleť, byla jsem za to moc ráda, protože ji mám pořád mastnou jak v zimě tak v létě:/. 

Dermacol jemný sprchový gel s vůni čokolády s pomerančem. Dostala jsem ho dávno k vánocům a používala ho pořád. Předtím jsem měla i pistáciový a voněl mi více než tento. Opět mě po čase vůně omrzela, ale dalo se to přežít než u toho předešlého. Nevysušoval a hezky provoněl pokožku. Příště bych vyzkoušela nějakou jinou vůni, jinak jsem s nim byla spokojená:). 

Možná si někdo vzpomenete jak jsem psala článek o Das Müsli nedávno mi přišel e-mail s nabídkou. "Vyfoť se, jak snídáš das Müsli, připoj adresy svých dvou nejlepších přátel a my je obdarujeme vzorky našeho extrémně návykového müsli".
Fotky a adresy zasílejte na snidam@dasmusli.cz

7 komentářů:

  1. Sprej na vlasy od Avonu mám taky akorát s meruňkou a bambuckým máslem. Moc ho nepoužívám, nevoní mi. A jak píšeš ty, jde fakt dlouho cítit:/
    Pleťovou vodu od Nivei mám moc ráda, kupuji stále dokola:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ten sprej jsem měla na mysli s článku. Nevoní tak to je škoda, to si ho raději nebudu objednávat:/

      Vymazat
  2. Nivea stay clear tiež použivam akurat som v polke :))

    OdpovědětVymazat
  3. Balea sprcháč som mala aj ja.. vôňa bola super ale pokožku mi taktiež vysušovala. Inak skvelý článok :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprchový gel od Dermacolu úplně božsky voní... :)
    Chci tě pozvat ke mě na první giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Oba dva sprcháče jsou naprosto úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle čoko-pomerančový sprcháč krásně voní, úplně božsky, mám ten stejný,
    jen jako tělové mléko :) pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)