Summer wishlist

Jako minulé léto jsem si vytvořila seznam přání. Budu se ho snažit splnit a nebo mi něco splní někdo jiný, třeba k blížícím se narozeninám. 

Kolo to už vlastním od úterý je to dřívější dárek k narozeninám a jsem s nim maximálně spokojená. 
Pokoj ten už se mi pomalu, ale jistě rýsuje a brzo se do něj budu stěhovat.
Vůbec by mi nevadilo dostat k narozeninám nějakou další mikinu nebo tričko od Nordblanc.
Chtěla bych si koupit nějaké další tílko nejlépe pruhované, které ještě nemám.
Obyčejné plátěnky potřebuji už nové ty, které teď mám pomalu odcházejí.
Černé šortky už jsem si vyhlídla v H&m tak si pro ně brzo půjdu.
Kosmetika nesmí chybět, dlouho už se dívám po laku na nehty od Gabriella Salvete Stars, ještě jsem se nerozhodla jakou barvu zvolit to až v drogerii. 
Jako vždy nesmí chybět objednávka od avonu doma už na mě čeká tužka na obočí, peeling a krém na nohy a ještě si budu objednávat řasenku a určitě ještě něco k ní. 
Chci vyzkoušet na mé mastné vlasy šampon od Head&shouldres.
A druhé balení okamžité péče na vlasy od Garnieru je nejlepší z nejlepších!

4 komentáře:

  1. triček není nikdy dost :) přesně ty šortky mám vyhlídlé taky, ale asi nejdřív nakouknu do Gatu, kdyby náhodou měli levnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné botky si taky chci koupit:) hrozně se mi to líbí, jen musím počkat na výplatu další:D

    OdpovědětVymazat
  3. Černé šortky také sháním, snad se brzy nějaké najdou :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)