22.12.2013

 Přeji Vám krásnou čtvrtou adventní neděli. Dárky mám zabalené, zítra mě čeká velký úklid domu a v úterý zdobení stromečku. Bohužel mě od včerejška chytla bolest krku takže mi to dost kazí těšení se. Doufám, že se mi to do úterka zlepší, protože je to vážně zrovna teď nepříjemné. Tento týden jsem dokoupila poslední dárky a byla zklamaná z objednávky z internetu nedoporučuji tento eshop. Na objednávku jsem čekala přes týden a stejně vůbec nepřišla. Zato jsem provolala majlant a měla pěkné nervy. Paní byla neochotná a neuměla přiznat svou chybu, vyměnila mou adresu a balík poslala jinam a tam si ho nepřevzali a ležel přes týden na depu.. No nechci to už nikdy zažít a budu objednávat jen z ověřených e-shopů. Nakonec jsem si v pátek objednala něco jiného a v sobotu už to přišlo:) Co vy už máte dárky nakoupené, uklizeno a nazdobené stromečky? A hlavně už se těšíte? :))))

2 komentáře:

  1. Tiež ma začalo bolieť v krku. :( Mám všetko nákupené, upratané a neskutočne sa teším. :D
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné balicí papíry. <3
    PS: Brzy se uzdrav. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)