30.12.2013

 Přeji Vám krásné pondělí, vypadá to zase na jaro..:/ Včera jsem se byla podívat po slevách a šla jsem si pro černé kalhoty a nějakou sportovní tašku. Nekoupila jsem si ani jedno, černé kalhoty se mi žádné nelíbily a tašku jsem si neuměla vybrat. Za to byly všude velké slevy, ale vše už bohužel probrané. Za ty kusy hadrů bych ani to minimum nedala. Proto jsem si koupila jen tyto kalhoty z C&A za 200,-. Potřebovala jsem nějaké kalhoty a tyto byly ani ne za půlku z původní ceny:) Dále jsem si byla pro svíčku v IKEA, koupila jsem si původně tu červenou, ale mamce od přítele více voněla než tato tak mám tuto:D Pozdní vánoční dárek, extrémně voňavá pivní koupelová sůl. Necítím tam nic spojené s pivem, ale krásně mi provoní pokoj.

Jaké máte plány na zítřejší Silvestr a už jste byly na nákupech? :)


Milý čtenáři, potřebuji poradit, kterou tašku si koupit. Líbí se mi všechny, ale potřebuji jen jednu:)) 


7 komentářů:

  1. mě se nejvíc líbí ta s modrou nikou! :) a krásný gatě

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kalhoty, hlavně ta barvička :) A co se týče tašky, líbí se mi nejvíce ta 1. :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kalhoty jsou krásné! :) i za super cenu..
    Silvestr strávím s přítelem, ale ještě nevím co přesně..co máš v plánu Ty? :) a na slevy jsem nekoukala. :)
    Taška se mi nejvíce líbí ta druhá, určitě bych si koupila tu, tamty se mi popravdě moc nelíbí, protože mám ráda modrou barvu :).
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Na nákupech jsem ještě nebyla a ze Silvestra mám docela strach, má se sejít obrovská banda lidí a já se paradoxně bojím, že se nebudu dobře bavit :( :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta svíčka je super! Já mám to balení těch malinkých a krásně mi provoní pokoj. Dávám je mezi oblečení do skříně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíce líbí ta 3 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)