Christmas gifts

Přeji Vám krásné ráno, jako minulý rok jsem dostala dárečky a nafotila je. Tyto články mám moc ráda a koukám co kdo dostal k Vánocům. Tento rok jsem musela být moc hodná :D Nevyfotila jsem věci, které sem vůbec nepatří. V neděli se jedu ještě kouknout po obchodech co je ve slevách a nutně si potřebuji dokoupit černé kalhoty a nějakou voňavou svíčku:)

 Když jsem držela tyto knihy ještě zabalené myslela jsem si, že to budou ony a vážně byly. Vůbec jsem to nečekala a byla jsem z nich moc šťastná. Vosk a aromalampa tajně jsem si ji přála a mamka od přítele to asi nějak tušila a nadělila mi ji, přírodní mýdlo s levandulí, náušničky nejspíš nějaká domácí výroba také od přítelovi mamky a vychvalovaný  Curaprox kartáček :)

 Nejvoňavější sada s pomerančem, skořicí a kořením♥ Boží laky od Rimmelu, nejkrásnější rtěnka, linky ve fixu, paletka stínů a báze pod oční stíny :)

 Přítel mi nadělil tuto boží čepici, už jsem ji potřebovala jako sůl, protože žádnou nemám a už jsem hezky prochladla a byla nemocná přes Vánoce, nechtějte zažít.. Peněženku jsem také nutně potřebovala tahle se mi moc líbí a ponožky HF. Ještě jsem od něj dostala placky na batoh HF a spodní prádlo HF :D. Červená šála je z dobrého matroše a je moc moc teploučká..:) Rukavice jsem dostala od přítelovi mamky, voní po fialkách, byly zabalené v balíčku se svíčkou tak proto :)

 Světle hnědé kalhoty, tričko z Bonprixu jsem si vybrala sama, mikina Takko mě nejvíc potěšila je v černé barvě a ten materiál je jako župany nebo ty krásně hebké ponožky na spaní♥ Envy bundu jsem si vybírala sama už prvního záři už se těším až ji budu nosit je boží:) Kozačky jsou nutností staré už dosluhují :)

Tento rok jsem byla z dárečků velmi překvapená a jsem moc moc ráda za všechno :))))))
A co jste našli pod stromečkem vy, po případě posílejte odkazy na články:)

Pod stromeček jsem si schovala ještě tuto výhru, která mi přišla před Vánoci. Boží paletka stínů od Avonu, brýlky, sada štětců také od Avonu a tělové mléko Dove. Ještě jednou moc děkuji Máje z tohoto krásného blogu, kde často píše o mé oblíbené Avon kosmetice, určitě stránky stojí za to číst! :)

9 komentářů:

  1. Jejj. Krásne darčeky. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ta pomerančová sadaaaaa!
    musí být parádní :)
    moje dárečky tady, jestli chceš :) http://mon-monde-merveilleux.blogspot.cz/2013/12/christmas-presents.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci :) ta čepice je boží! :)
    Také jsem dostala peněženku, ale takovou barevnější od přítele :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dárečky! Ta kosmetika a ta aroma lampa! :) Mě potěšil třeba časpois Vogue, po kterém jsem toužila už dloouho! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně moc se mi líbí ta červená šála a pak ta aromalampa.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárky jsi dostala :)
    Závidím ti ty knížky, já už si je chystám koupit dlouho a pořád jsem se k tomu ještě nedokopala :D :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)