Dove sprchový gel granátové jablko

Přeji Vám krásný sobotní večer. U mnoho z vás konečně pořádně chumelí a tady nespadla ani jedna vložka. Odpoledne svítilo slunce a vypadalo to na jaro.. Fakt si přeji sníh, aby mi to připomnělo zimu a naladilo na tu budoucí Vánoční atmosféru. Dnes chci napsat pár slov na sprchový gel, který je jeden z nejlepších.

Začínám dost milovat tuto značku. Kdysi jsem psala článek na tělové mléko Dove, které je pro mě to nejlepší a tento článek bude o sprchovém gelu, který jsem si také zamilovala. Jen samotná vůně okouzlí každého! Sprchový gel má tekutější konzistenci a je růžové barvy. Už z dálky voní božsky sladce, já sladké vůně miluji. Stačí nanést na houbu trochu a už hodně pění. Hezky provoní pokožku, ale už to není taková vůně jako před mytím. Na pokožce voní ještě dost dlouho po umytí. Hezky umyje pokožku těla, zjemní a hydratuje. Nepřijde mi, že by nějak vysušoval. Se sprchovým gelem jsem velmi spokojená. Jednou jsem už dostala jeden a byl stejně dobrý jako tento. Tyto sprchové gely si budu pořizovat častěji, protože stojí za to.

Používáte Dove tělovou kosmetiku?

5 komentářů:

  1. Tak tento mám vážně velmi v oblibě :-) celkově, co se sprchových gelů týče, Dove u mě vede na celé čáře!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc dobře a granátové jablko mám hodně ráda :)
    Jinak u nás už taky sněží, nevím jestli mám být ráda nebo ne :D :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. značku Dove mám veľmi rada!
    no telové mlieko nepoužívam... no toto vyzerá super!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si v poslednej dobe tiež veľmi obľúbila Dove, a to som ich výrobky ešte donedávna dosť ignorovala. :) Pochopila som, že to bola chyba a odteraz používam výhradne tieto sprcháče. Určite vyskúšaj aj tie s vôňou bambuckého masla a kokosu. Sú božské. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)