Garnier sjednocující hydratační péče

Péče je určena pro všechny typy pleti a pro všechny věkové kategorie. Je určená na skvrny po akné, skvrny způsobené věkem a skvrny ze slunce. Já mám časté akné a trpím skvrnami po akné, proto se mi tato péče hodí. Péči testuji už pár měsíců, ale musím se přiznat, že to s mazáním flákám. Často na to zapomenu a mažu se tak 3x za týden. Tuba v, které je péče mi vůbec nevyhovuje. Když ji otevřu tak mi vyteče zbytečně moc  množství krému. Nesmím na tubu moc zatlačit, protože by mi tam nemuselo nic zůstat. Proto je horší skladování a musím ji dávat naopak a musí stát. Péče je tekuté konzistence a bílé barvy. Jak jsem si mohla všimnout u aplikátoru tak po čase zhnědne. Proto se musí aplikátor po každém použití čistit. Používám ho už dlouho a můžu říct, že na mé skvrny po akné moc nepomáhá. Pomohlo mi jen na drobné akné. Skvrny mi zmizely, ale když ho mám větší tak mi červené skvrny trochu zesvětlí, ale pořád jdou vidět. Skvrny zakryji jedině make-upem. S péči jsem na půl spokojená. Čekala jsem o ní zázraky a ty se bohužel nedostavily, třeba časem:).







5 komentářů:

  1. tiež som ho mala, čakal som zázraky a nakoniec ani po čase nič moc :) dala som ho mamine :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné recenze :), ale asi bych si ho nepořídila. Četla jsem, že je dobrý od Dermacol na vybělení míst po akné :)

    OdpovědětVymazat
  3. no..dobrá aspoň na ty skrvny od akné, možná bych to taky mohla prubnout :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  4. o sprchovom som už počula ja som mala uplne ten obyčajny a velmi mi vyhovoval oni maju kvalitu až na tuhe mydla:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)