Jaké dárky letos daruji.

Letos jsem nakoupila celkem dost dopředu před Vánoci a nedělala jsem si s dárky velkou hlavu. Nějaký minulý rok jsem kupovala dárky na poslední chvíli den předem v nákupním centru, už to tedy nechci zažít. Koupila jsem to co mě napadlo. Neukážu Vám bohužel dárky co mám pro přítele, protože mi ještě nepřišly a stejně je tady nemůžu ukázat celkem sem často chodí a nebylo by to už žádné překvapení Do komentářů mi můžete napsat co jste koupily svým blízkým vy. Dárky už mám dávno zabalené, proto jsem vyhledala na internetu podobné a chci Vám je ukázat:)

1. Kate Moss matná rtěnka (červený obal) odstín 101. Je to ten nejsvětlejší odstín růžové.
2. Jednou jsem v Takku objevila ve slevě krásný hnědý svetr na knoflíky.
3. Zubní pasta Elmex, pasta se hodí vždycky a mamka má strašně citlivé zuby jako já tak se ji bude hodit.
4. Krém na ruce Avon, je to ten nejroztomilejší krém co jsem kdy viděla!
5. Šampon na vlasy Dove, už jsem ho sama měla a byl dost dobrý.
6. Balea balzám na rty vím, že zrovna potřebuje nový tak jsem ji jeden koupila.

1. Jako každý rok jsem mu koupila nějakou tu kosmetiku. Sprchový gel a 2. Adidas vůni, která dost voní i mě:D
3. Poprvé jsem mu koupila i oblečení a konkrétně tričko tak doufám, že mu sedne a bude ho nosit!
4. Další tradiční dárek knížka s vojenskou tématikou. Je do toho moc zažraný a vždy to moc rád čte.

1. Sestra na kosmetiku moc není to už jsem zjistila, ale krém na ruce s tímto božím obalem se jí určitě hodit bude!
2. Z Avonu jsem ji ještě objednala sprchový gel pro intimní hygienu.
3. Z Bonprixu jsem ji objednala šálu.
4. V pátek byla na naší škole Vánoční inspirace a našla jsem tam krásné perlové náušnice.

10 komentářů:

  1. to jsou krásný dárky!:) určitě z nich budou mít radost:))

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. co bys to nedokázala!:) jen to nepřehnat :-*

      Vymazat
  3. kraasa oni ťa musia zbožňovať teda, ja do teraz neviem čo by som im kúpila..

    OdpovědětVymazat
  4. Pro taťku mám něco podobného:), pro mamku trošku jinačí a ještě brácha, přítel, babi, děda, kamarádky.. :)
    Co máš pro přítele? :)
    Jinak hezké dárky, budou mít na stopro radost, hezky si to vymyslela :P
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro přítele jsem objednala mikinu a tričko Envy, chci mu ještě koupit sprcháč s Homerem Simpsonem miluje ten seriál a ještě se chci kouknout po nějakém vtipném hrnku s Homerem :D

      Vymazat
  5. Jakou používáš řasenku? :) / jaká je pro tebe nejlepší?
    Jaký používáš šampon? :) / jaký je pro tebe nejlepší?

    Nechceš udělat nějaký článek o vlasové kosmetice (co používáš) ? :) A ještě třeba nějaké recenze na kosmetické kousky? .. :) Určitě by se to tu neztratilo.. ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad na článek, moc děkuju:)
      Uvidím co dostanu k Vánocům a co si zase oblíbím a potom článek určitě napíšu! :)

      Vymazat
  6. Také chci udělat takový článek, ale asi až po vánocích, neboť by si to někdo mohl přečíst dopředu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě doma nikdo neví adresu takže to nehrozí a přítel tady chodí jednou za rok a do komentářů už vůbec ne:D

      Vymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)