26.1.2014

Přeji Vám krásnou zimní neděli, konečně k nám dorazila ta pravá zima a já mám z toho nečekaně radost:) Včera celý den dost sněžilo a já jsem toho využila a šla se projít. Zmrzla jsem jak nejvíc jsem mohla ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem měla radost ze sněhu:) Doufám, že to alespoň pár dnů vydží.. Dnešní článek bude takový všehochuť. 

 Největší radost z posledních dnů objednávka od Lushe a už plánuji další :)) / zrovna čtu druhý díl padesát odstínu a pořád mě to baví:)) / ještě z prosince jak jsem byla vyzkoušet perníkové latté

 Brzy články na blogu / včerejší zasněžená procházka lesem

 Občas když mám čas tak se vyfotím:) Miluji tu čepici a už ji nesundám! 

Nemilé překvapení mě čekalo u lékaře, stáhli mi z prodeje hormonální antikoncepci Minerva a vyměnili za Vreyu. Mají stejné složení, ale Vreya se pořád prodává. Čekám, kdy stáhnou z prodeje všechny. Občas ale přemýšlím, že ji přestanu brát, protože jak všichni ví je to svinstvo. Jaké máte Vy zkušenosti s ha ?

Už ať je léto!! Kdo se ho neumí dočkat jako já?:) Budu mít 18 narozeniny a ještě k tomu jedu na Máchááč, jedete taky někdo?:))


10 komentářů:

  1. Hezké fotky, na článek se těším :) čepice Ti moc sluší :-*¨
    Já Antikoncepci beru, v dubnu to bude rok.. Také nad tím přemýšlím, je to vážně svinstvo, bohužel. Ale jak to ve třídě vidím, bere jí každý, až na vyjímky :). Já mám Lindynette 20 a jsem nad míru spokojená, co se bavím s holkama, kde bydlím.. ptala jsem se dvou a ti jí mají také a stejné pocity :). I ta Míša, jak jsem s ní měla blog :). I gynekolog mi říkal, že je snad nejlepší, asi jí dává všem jako v mém věku :D
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji měla brát ale chtěla jsem něco na akné tak mi doporučila tu Minervu:)

      Vymazat
    2. Aha, ty máš akné? :O a kolik za ní dáváš? :)

      Vymazat
    3. Jojo občas a zůstavají mi po něm na obličeji jizvy:((
      Za tu Minervu jsem dávala necelé 400,- a za tu Vreyu 415,- platí mi to mamka tak jsem nechtěla nějakou za 1000,-

      Vymazat
  2. Já jsem HA vysadila a nic dobrého mi to tedy nepřineslo :D. Už tři měsíce jsem to nedostala, tak se bojím každý den, kdy to přijde a jestli vůbec. Pleť mám příšernou, vlasy se mi mastí :(. Prý má ale HA vliv na náladu člověka a často teď slýchám, že jsem vždycky byla taková hrozně pesimistická a teď jsem pořád jako sluníčko :D tak nevím, jestli na to má vliv antikoncepce nebo životní události :D.

    OdpovědětVymazat
  3. LUSH kosmetiku moc moc moc závidím! A na padesát odstínů šedi se taky brzo chystám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Brala jsem na akné také Minervu. Bohužel, asi po 3 měsících jsem po ní začala zvracet. Bylo to běhání na záchod a zase zpátky, klidně celou noc. Jíst jsem nemohla vůbec nic.. Tak jsem ji vysadila, ale pleť se mi začala opět horšit. Zašla jsem k doktorce a ta mi napsala jinou. Po roce jsem měla krásnou pleť, ale taky jsem se dozvěděla, že HA kterou jsem brala byla nějaká špatná.. Byly v ní nějaké látky, co způsobovaly nemoce..

    Od té doby jsem bez HA! :) Nehodlám si jí už nějak komplikovat život a bát se, že třeba do budoucna budu nemocná nebo podobné věci :). A jsem spokojená!

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, perníkové latté,n a to jsem chodila do Starbucks, ale i v Costě měli výborné :) Jinak musím říct, že máš krásné vlasy, takovou barvu jsem vždycky chtěla :D
    Co se týče HA-nikdy jsem ji nebrala a asi ani brát nechci...protože co tak slyším, jsou to jen samé problémy a vedlejší účinky a za to mi to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky. Tyo já se k této sérii knih odhodlávám už 2 roky určitě a furt nic :D Je to vážně tak dobrý? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že to je pořád to stejné a nic se tam neděje:/

      Vymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)