4.1.2014

Přeji Vám krásnou sobotu, ještě se jednou krásně vyspat a zase ta příšerná škola. Je po Vánocích a Silvestru..:( Strašně rychle to uteklo a teď zase do starých kolejí.. Dnes bude tento článek taková všeho chuť. Udělala jsem si seznam přání na tento rok a hodlám si příští týden splnit už dvě položky:) A pak budu šetřit na ostatní věci a na koncert. :)

Včera jsem si nalakovala nehty novým pískovým lakem od Rimmel Space dust 005 Total Eclipse. A byla jsem z něho totálně paf. Můj první pískový lak a byla jsem hodně nadšená jak vypadá dobře. Vydržel mi na nehtech celý včerejšek, ale dnes zase sobotu tak mě čekalo uklízení a vytírání. Bohužel mě dost zklamal a snad na každém nehtu se začal nemile odloupávat :((( Tento lak je jedno velké zklamání a myslela jsem, že vydrží víc. Ještě určitě sepíšu článek i s fotkami na všechny mé laky. :)

Taška Nike rozhodla jsem se nakonec pro tuto modro černou variantu a v pondělí si pro ni jdu :) Splněno
Boty, nutně už konečně potřebuji nějaké nové rozhoduji se mezi značkou Nike nebo Pumou :) Splněno
Aussie šampony na poškozené a dlouhé vlasy. Konečně se dostali k nám a já neváhám a vyzkouším je :)
Mikina Nordblanc, mikiny od této značky miluji už mám doma tři a tento rok si určitě koupím další. Teď mají nové kolekce a tato se mi moc líbí :)
Rimmel make-up, vyzkoušela jsem ho ve vzorku a sedl mi :) Splněno
Černé kalhoty, na Vánoce jsem je nedostala po Vánocích sem si je nekoupila, ale přes tento rok už musím, protože se mi černé v šatníku chybí :)
Yankee Candle vosky do aromalampy, vyhlídla jsem si je v Karolíně tak si pro ně půjdu :) Splněno


13 komentářů:

  1. Makeup je Vážně skvělej. A taky si budu kupovat boty a určitě Nike :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taška se mi moc líbí, ale neměla bych v ní co nosit, protože do fitka nechodím a podložka na jogu by se mi tam asi nevlezla. A černé kalhoty schvaluji, taková nadčasová nutnost :) A k těm šampónům jsem "čuchala" a voní úžasně!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, tuhle tašku jsem říkala :) :D, je krásná :-*.. Kam ji budeš nosit? :)
    Boty už třetí mám Nike, teda momentálně Nike 6.0, mě nezklamou..pro mě jsou bezkonkurenčně jedničky!!! :) A pořád se mi hrozně líbí.. :)
    Na ty šampony jsem taky koukala, jako nevím z čeho jsou nebo tak? :) Doufám, že potom napíšeš recenzi, abych se měla na co těšit :P :)
    Mikina i rifle jsou pěkné a vždy se hodí :). Musím říct, že černé kalhoty mi taky chybí, ale zatím mi žádně nesedly :/ mikinu takovouhle nemám ještě žádnou. )
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ji nosit normálně do školy a na praxi, nenosím toho moc tak se mi tam vše vleze:) Zatím jsem nosila pořád jen batoh, tak to budu střídat:) Nemám ráda vůbec takové ty kabelky jen na rameno nebo jak je teď móda to nosit na té ruce, to mi přijde nejvíc strašné :D
      Já chci také určitě NIKE, ale zatím nevím, které přesně zrovna si je vybírám na netu:D
      Já slibuji spoustu recenzi, ale pořád nemám buď fotky nebo zase čas:/ Ale časem určitě na vše co se mi doma nahromadilo napíšu články:)
      S tou mikinou je to chyba, od té značky jsou vážně krásné mikiny a hlavně kvalitní :))))

      Vymazat
    2. Jasný, je fakt moc hezká :) koupíš si jí normálně někde v obchodě? :) Kolik stojí? Já taky nosím jen batoh, teď mám Barton. Přesně, akorát bolí rameno. Jo, hlavně tyhle, to u nás je a jak si myslí, že :D hrozné :D.
      Snad nějaké hezké, co se ti budou líbit najdeš :) pak určitě vyfoť ;)
      Já jsem si vcelku všimla :D tak šup sem s nima :-* mě se to hodí a těším se na ně:). Jak jsem na kosmetičce, tak mě to hrozně baví :D:). Tak prosíííím :)
      Krásné jsou jo? Jakou máš asi tak podle tebe nejhezčí?:) Jestli jí někde máš vyfocenou :D mě se hrozně líbilo jak si fotila to šedé tričko horsefeathers :( to věřím, ale i drahé, že? :)
      A nezapomeň na ty recenze :D vždyť víš, že sem hodím už dlouho, teda jestli si na mě nezapoměla.. jak jsem měla blog sama, s Míšou, pak zase sama :D:).
      Jak dlouho si už vůbec s tím přítelem?:) Asi hodně dlouho, přeci jak jsem si tě chtěla přidat na Fb a ty, že máš profil s ním :)
      užívej si neděli :-*

      Vymazat
    3. Já jezdím do školy do Ostravy a každá druhá holka nosí tak tu kabelku je to uplně na facku a jak si ještě o sobě myslí:D:D
      Já má všechny ty mikiny černé a všechny jsou hezké v oficiálním obchodě stojí tak přes 1000,- na netu je najdeš kolem 600-800,- :)
      Pamatuji si tě:) S přítelem jsem tři a půl roku a fb už mám jen svůj, jak jsme měli společný tak to bylo na prd:D Když tak si mě přidej: Deni Rožanská

      Vymazat
    4. Aha, no já do Pardubic a taky jich tam je hodně, bohužel :/ no přesně :D
      To není zase moc, třeba tam zajdu :) ale oni mají spíše přes hlavu, že? Já mám radši ty na zip, když mi je teplo a na tělák, praxe atp. :D :)
      To jsem mooc ráda! :) tyyyjo, to je doba, jen tak dál :-* já už mám vztah přes rok, no oproti vám nic :D. To věřím :D děkuji, přidáno :-*
      Teď jsem koukala na receenze toho šampon Aussie, si mě navnadila :( :D jako dobré, ale nevím jaký ten druh bych si koupila :D takže nějaká recenze by se určitě šikla, vidíš :).

      Vymazat
    5. Oni mají mikiny i normálně na zip taky mám jednu na zip a přijde mi to stejné :D
      Taky pořád čtu na ty šampony recenze a musím aspoň jeden vyzkoušet:) Já má dost zničené vlasy tak chci jako první na ty zničené a pak na dlouhé:) Myslím, že si také určo vybereš:)

      Vymazat
  4. Také nutně potřebuju nějakou tašku do posilovny, tahle se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten make-up chcem skusit aj ja :)

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj

    Použít pro rychlý a pohodlný úvěr splatit účty a začít nový způsob financování vašich projektů při nízké úrokové sazby ve výši 2%. Ještě kontaktujte nás ještě dnes prostřednictvím: CREDITHOME@BLUMAIL.ORG s úvěru potřebné částky jako náš minimální nabídku úvěru je 1,000.00 na nějakou volbu úvěrových amount.I jsem certifikované, registrované a důvěryhodně lender.You mne kontaktovat dnes, pokud máte zájem o získání této úvěr, kontaktujte mě pro více informací o úvěr proces, proces jako úvěrových podmínek a jak se úvěr bude převedena je na vás. Potřebuji vaši neodkladnou reakci a pokud máte zájem

    Děkujeme,

    Pan Mhay burailla

    C.E.O / CREDITHOME

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)