Avon vyživující sada

Tuto sadu jsem dostala k Vánocům a od té doby jí používám pořád. Je s vůní pomeranče se skořicí a kořením. Vůně je příjemná a hodně návyková:D Jde ze všeho cítit nefalšovaná  vůně pomeranče a skořice. Sadu koupíte buď u své avon lady nebo na avon.cz kolem 180,-.

Začnu tím nejoblíbenějším výrobkem a tím je tento vyživující sprchový gel. Je dost tekuté oranžové konzistence. Pění bezvadně, proto stačí jen kapka a pění ještě lépe než můj oblíbený brusinkový. Vůni cítím ještě dost dlouho po umytí. Umyje jako každý jiný sprchový gel. Všechny sprcháče od avonu jsou vážně dobré. Už jen k vůli těm vůním stojí za to a dají se sehnat za pár korun!

Tělové mléko je hutnější konzistence a stejné barvy jako sprchový gel. Rozmazávat se dá dobře a vstřebává se do pokožku bohužel celkem pomalu. Voní trochu jinak než sprchový gel i sprej a na pokožce voní také jinak, ale dost příjemně.  Po namazání jde vůně dost cítit a mě to vůbec nevadí, protože tahle vůně je vážně dost příjemná!

Vyživující tělový sprej voní snad nejlíp z těchto tři výrobků. Tyto spreje mám od avonu moc ráda a voním se s nimi několikrát denně. Vůně není tak silná jako u parfému, po chvilce už nejde cítit. Vůně není nijak vtíravá, je taková osvěžující jako celý sprej. Sprej je hlavně vhodný na léto, v létě se takové osvěžující voňavé střiknutí  hodí. Po nastříkání na těle nijak nelepí. Tato vůně je pro mě zatím nejlepší.

Měli jste někdy něco podobného z avonu Vy?

6 komentářů:

  1. To musí krásně vonět, v katalogu jsem čichala a paráda :)!

    OdpovědětVymazat
  2. jé, tahle sada musí jistě božsky vonět :) nejvíc mě zaujal ten tělový sprej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tuhle sadu jsem vyhrála v GE a božsky voní! Jsem moc spokojená. Na zimu perfektní vůně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Většinu věcí mám z Avonu, tuhle sadu jsem ještě neměla, ale vypadá moc dobře :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  5. tie vyživujúce sady od Avonu som niekedy zbožňovala :)!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)