New delight :)

Přeji Vám krásnou sobotu, omlouvám se za tak malou absenci s články. Bohužel přes týden nemám čas fotit a ještě k tomu je brzo tma, tak to musím nahradit o volných víkendech. Ve škole to byl boj, psali jsme ředitelské testy, které jsem naštěstí zvládla:) Poslední dobou jen řeším co o prázdninách a máme už spoustu plánu:))) Plánujete už také co budete dělat nebo kam pojedete? :)))

Dnešní článek bude o mých novinkách. Splnila jsem si už dvě položky ze seznamu přání a jsem strašně spokojená a ráda za všechny radosti:)
První položka ze seznamu přání splněna. Dlouho jsem si přála koupit nějaký vosk od YC, měla jsem vybrané jiné, ale bohužel nebyly v obchodě tak jsem si koupila jiné a voní také krásně:)) Druhý byl ještě k tomu s 20% slevou...

Můj milovaný mi udělal největší radost touto objednávkou od Lushe:) Už jen ta krabička nádherně voněla:) Sprchový gel a mýdlo jsou ještě z 50% slevy:) Pěnu už jsem měla růžovou a chtěla jsem i tuto modrou:) Určitě bude ještě samostatný článek o produktech. Toto je moje 4 objednávka a jsem opět moc moc spokojená! Škoda jen, že je obchůdek v Praze, mohl by být i v Ostravě nebo někde poblíž:D

 Sprcháču není nikdy dost a tyto stály jen 25,-. Každý má jinou příchuť, ale přijde mi, že voní stejně:D

 V jednom článku jsem vyfotila sůl do koupele a dostala jsem i toto mýdlo a sprcháč :) Má mít zdravotní účinky tak uvidíme:))

 Vyhrála jsem krásnou výhru v giveaway, vše mi bezvadně sedlo a moc moc děkuji!

Druhá položka na seznamu př. splněna. Bylo to těžké rozhodování, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto modro černou klasiku, vejde se do ní moc věcí a je to prostě můj styl. 


Jaké jsou vaše radosti? Pochlubte se:)

10 komentářů:

  1. ta sportovní kabelka je úžasná! a lush udělá vždycky radost, pěnu bych chtěla též zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné věci, z prvních dvou fotek bych měla asi největší radost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost ze všeho:)) Teď si dávám nakupovací stopku, koupím si jen to co vážně nutně potřebuji a chci šetřit na koncerty apod. :)

      Vymazat
  3. ááách, tady si někdo udělal radosti :) Nejvíc závidíš YC a Lush!

    OdpovědětVymazat
  4. ten sprchovy gel palmolive som si tieý kupila aloe vera užasne vonia a nema chybu.. vanielkovy sa mi moc nepačil

    OdpovědětVymazat
  5. YC miluji. Já měla vůni čistě povlečených peřin a byla to fakt nádhera. A navíc na obalu byl medvídek - rozhodující faktor. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nic od Lushe neměla, máš zkušenosti s těmi šampony? :)
    Hezká giveaway :). A ta taška je krásná! :) Máš jí z internetu nebo normálně z obchodu? :) Kolik si za ní dala? :)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš šampony od Lushe? Ted jsem dostala vzorek jednoho (Rehab) stačil mi na jedno umytí tak nemůžu posoudit, ale božsky mi provoněl vlasy a byly takové lepší a vzdušnější akorát jsem si je musela dřív umýt..:/
      Tašku mám z internetu z a3sportu za 590,- :)

      Vymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)