Rimmel laky na nehty

Krásný den, dnes Vám chci ukázat mé nejoblíbenější laky na nehty od Rimmelu. 
Určitě každá bloggerka nějaký ten lak od této značky vlastní, protože jsou více než dobré.

323 Riviera red, 610 Pompous, 800 Black out, 835 Bright back at you a 005 Total eclipse

Kdysi dávno jsem vyhrála jako první ten červený a od té doby jsem je začala. Milovat už jen kvůli jejich krásných barvách, ale i kvůli dlouhé výdrži. Všechny tyto laky jsou na nehtech krásné už po dvou vrstvách. Nedělají šmouhy ani žádnou jinou neplechu, jako se mi to stává u laků od avonu. Štěteček je u všech laků stejný, tenký ale široký. Tento typ mi vyhovuje a dobře se s ním pracuje. Nejlepší je na lacích ta dokonalá dlouhotrvající výdrž, někdy mi vydrží bez jakéhokoliv ošoupaní i klidně týden a to nenanáším na to ten průhledný lak. Vážně tyto laky se povedly a doufám, že se mi sbírka ještě rozroste:) Bohužel pískový lak byl pro mě velkým zklamáním:/

 610 Pompous

323 Riviera red


835 Bright back at you 

Total eclipse


005 Total eclipse

 Tento už je o něco horší než všechny ostatní. Vypadá krásně, ale dostatečně kryje až ve třetí vrstvě. Když doma něco děláte např. utírání prachu, vytírání atd.. tak vám nevydrží.. Začne se loupat a je po té kráse. Ještě horší je odlakování! Jde strašně špatně dolů a nikdy ho neodlakuji dokonale, vždy mi ještě zůstanou na nehtech třpytky a nejdou vůbec pryč.. Tento lak byl pro mne velké zklamání..:(

6 komentářů:

  1. všechny jsou krásné, hlavně ten poslední :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou parádní! Já mám z této řady růžový, který byl v Elle a pak jsem si jeden tmavě růžový koupila. Jsou skvělé! Koukám, že tyhle barvičky taky nemají chybu, tak příští červený lak je jasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám fialový a průhledný. :) Jsem moc spokojená, že rychle schnou a docela i vydrží :). Dobře se mi nanáší, vyhovuje mi ten tvar štětečku :) chystám se na další odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. A jinak laky s třpytkami se mi moc líbí, hlavně třeba stříbrný :) ale jde fakt mizerně odlakovávat, to je na nich to nejhorší :/

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas, Rimmel laky jsou nejlepší

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)