Garnier retušující péče

Přeji Vám krásný den, dnešní článek bude o novince od Garnieru z které nejsem vůbec nadšená. Péči seženete v drogeriích okolo 200,- jsou časté slevy tak i za méně.

Nedávno jsem mohla vyzkoušet tento nový neviditelný make-up nebo spíše "retušující bázi".  Je hustější pěnové narůžovělé konzistence a slibuje zakrytí póru, nedokonalostí vrásek a lesklé pleti. Musím uznat, že mě učarovala vůně, ale to bylo vše. Má se používat místo make-up a zakrýt všechny nedokonalosti. Já bohužel trpím na akné a mám červené části na obličeji a mě to prostě nezakryje vůbec nic. Všude se píšou jak zakryje póry, ale mě je spíše ještě více zvýrazní. Pleť mi jedině zmatní a neleskne se jako dřív, ale nic víc. Určitě bych ho nemohla používat místo make-upu. Make-up mi udělá daleko větší službu. Celkový gel má pěnovou konzistenci narůžovělé barvy, na pleť se nanáší krásně a krásně se i vstřebává, ale po není ani památky, krom její krásné vůně. Ve složení se bohužel nevyznám, ale četla jsem, že není nejlepší pro vaši pleť. Tuto péči bych doporučila těm kdo nemají problematickou pleť a nechtějí používat make-up. 



3 komentáře:

  1. tuhle bázi si chci pořídit, stále se ještě rozhoduji, zda za to stojí, ale balení je moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem na fotkách jak stahuje póry a na základě toho jí chci :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)