Lush

Přeji Vám krásný den, dnes chci napsat pár slov o známé přírodní ručně dělané kosmetice Lush. Nedávno mi přišla moje pátá objednávka a výrobky jsem už stihla vyzkoušet. Jako první Vám ukážu své předešlé objednávky. Jedna tu už byla, když jsem začala s tímto blogem a ostatní na starém.

Toto byla moje první objednávka. Fresh Farmacy vlevo mi vůbec nevonělo a nijak jsem z toho nebyla nadšená. Pleť vyčistila dobře, ale hodně vysušovala. Tea tree water  jsem měla moc ráda, byla to neobvyklá pleťová voda ve spreji, moc mi voněla a v létě odstranila mastnotu a pleť krásně vyčistila, nejlepší stejně byl ten neobvyklý rozprašovač ve spreji. 

Tato balistika Keep it fluffy mi přišla bohužel poničená. Byla z vánočních slev, ale teď už se neprodává. Koupel byla provoněná, tělo jsem měla krásně jemné, ale jinak mě to nezaujalo a balistiky už nekupuji, protože jsou zbytečně předražené a jen na jedno použití.

Druhá objednávka obsahovala sprchocý gel Happy hippy, který voněl po grepu. Dobře pěnil a dobře tělo umyl. Nijak nevysušoval, ale jediné mínus bylo, že se špatně vytlačoval s lahvičky. Mask od magnaminty byl pro mne totální propadák. Maska je strašně vychvalovaná, ale mne bohužel vůbec nesedla. Má zabraňovat akné. Když jsem ji používala tak jsem měla ještě více akné než před používáním, byla jsem ráda jak jsem ji spotřebovala a nikdy víc.

 Vzoreček Coco lation tělového krému jsem používala z donucení. Divně mi zmastil pokožku a děsně smrděl. První tuhá pěna do koupele  The Comforter, krásně příjemná vůně po rybízu. Provoněla celou koupelnu. Rozlámala jsem si ji na více části a vždy mi stačil jen kousek a krásně zbarvil vodu a udělal dostatek pěny. Z této pěny jsem byla moc moc nadšená!

Předposlední objednávka v pořadí už čtvrtá a bude jich ještě více:)))


Sprchový gel Ponche je z vánoční limitované edice. Má vonět jako vánoční punč, ale já z něj cítím vitamínovou vůni jakoby směs našlehaného čerstvého ovoce. Tento sprcháč už se lépe vytlačoval z lahvičky než ten předešly. Byl hutnější a pěnil bez problému. Pokožku mi krásně provoněl na delší dobu a hlavně nevysušoval! Měla jsem v plánu si koupit sprcháš Snow fairy, ale bohužel ve slevách už nebyl tak snad příští rok:)

Mýdlo Andělský třpyt je také z vánoční limitované edice. Voní zajímavě a neumím ho k ničemu přirovnat. Na popisu je napsáno, že má vonět po mandarinkách, ale já tam tuhle vůni vůbec necítím. Mýdlo používám ve sprše na umytí celého těla a také i rukou. Mýdlo krásně pění a dostatečně umyje pokožku těla. Mé tělo nevysušuje naproti ostatním mýdlům. S nemám ráda tělo mýt mýdlema, protože trpím hodně suchou pokožkou a mám suché ekzémy. Toto mýdlo mi sedlo a neváhala jsem a koupila si další do sbírky a o něm zachvilku:)

Tuhá koupelová pěna Modré z nebe. Musím říct, že předešlá rybízová pěna mi voněla víc. Tato se dá také rozlámat na vice části a do koupele stačí jen kousek. Jako předešla pěna se dá pod proud tekoucí vody a udělá krásnou a bohatou pěnu. Voda se zabarví do modra a krásně voní:) Určitě to nebyla moje poslední pěna.

Poslední objednávka je z votočvohoz. Jedna moc milá slečna prodávala tento sprchový gel Snow fairy a mýdelko Rock star. Neváhala jsem a za směšnou cenu si je objednala.
Už chápu proč všichni milují sprcháč Snow fairy, je to nejvoňavější sprcháč ze všech!!! Boží žvýkačková vůně, taková jakou můžete znát třeba z růžových Huba buba žvýkaček jaké znáte z děctví:))) Vážně je to jako žvýkačka a někdy mám chuť to vypít:D Ten kdo si ještě nepřičichnul k tomuto sprcháči tak dělá velkou chybu, protože jakmile tuto vůni ucítíte už se nechce mýt ničím jiným:) Příští Vánoce si ho musíš opět koupit! Mýdlo Rock star, když si k němu přičichnu tak tam cítím něco stejného jako u předešlého mýdla, ale pak voní podobně jako žvýkačkový sprchový gel. Na těle už ta vůně nejde tak cítit a jako každé jiné mýdlo tělo dostatečně umyje a trošku vysušuje:/ Stejně ho miluju jako celý LUSH!

2 komentáře:

  1. tu pletovku Tea Tree Water mám moc ráda i já, je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten snow fairy chci vyzkoušet !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)