Moje nejpoužívanější kosmetika

Přeji Vám krásný nedělní den, minulý rok tady už takový článek byl ale za tu dobu jsem začala používat jinou kosmetiku a něco používám pořád. Každý den používám jen make-up a pudr. Řasenku a ostatní kosmetiku používám jen, když jdu někam na oslavy, party atd. Kdysi jsem se malovala hodně každý den ale přestalo mě to bavit a musela bych vstávat už ve 4 a to bych už nezvládala. Tady se můžete podívat na předešlý článek.


Make-up- toto je už můj třetí stejný make-up. Kupuji ho v druhém nejsvětlejším odstínu ale je na mě trochu tmavší. Jsem s ním spokojená, krytí je průměrné a to mi stačí. Bohužel v zimě dost vysušuje, v létě se s ním lesknu a to je matný?! Za chvíli ho vypotřebuji ale koupím si už jiný. 

Pudr- kupuji pořád ten stejný už pár let v Tetě.  Plánuji už také změnu a dost se mi zalíbil od Rimmelu. Tento mám v ostínu 07 je na mě dost světlý ale po čase splyne s pletí. Obličej mi nevydrží matný celý den, proto je potřeba se pudrovat častěji za den.

 Tvářenka a bronzer- používám je jen někdy ale barvy se mi moc líbí. Vůbec neubývají a vydrží na líčkách celý den.

Řasenky- tyto dvě jsou pro mě nejlepší z nejlepších. Krásně mi prodlouží mé krátké řasy a krásně je zahustí:)

Linky ve fixu- tyto od Rimmelu mě celkem zklamaly, protože nejsou vůbec černé ale vypotřebuji je. Nedám dopustit na tekuté linky a příště už neudělám chybu!

Tužka na oči- tato za 30,- od Miss sporty nemá chybu. Je dost černá a vydrží dost dlouho bez mizení nebo špinění.

Balzám na rty- nedám ani ránu bez tohoto božsky vonícího balzámu:)

Rtěnky Rimmel- nejlepší rtěnky co můžou být. Krásné odstíny a krásně voní!

Báze pod oční stíny- moje první báze a jsem s ní nadmíru spokojená vážně funguje!

Paletka očních stínu- krásné barvičky s výbornou výdrží:)


Používáte stejnou kosmetiku? 

7 komentářů:

  1. rtěnky od Kate jsou skvělé a tuhle řasenku Big Eyes jsem ze začátku ráda neměla, ale ted
    si jí chci koupit znovu a řasy udělá vážně pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, některé věci máme stejné, např. rtěnku Kate, balzám na rty Avon a tvářenku :) Jinak měla jsem ten make-up jako ty, ale to bylo už dávno, když jsem s make-upy začínala a říkala jsem si jak je skvělý a potom jsem si koupila druhé balení a to bylo děs..přišlo mi, že mám úplně něco jiného...tak jsem ho dopotřebovala a nový si koupila od Rimmelu..a nedám na ty rimmelákovské make-upy dopustit :) Essence makeup bych si už nikdy nekoupila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé první balení byla také úplně super hezky mi zmatnilo pleť druhé bylo taky takové pak jsem si koupila jiný a po delší době zase tento a je to hrůůůza:/ Nedávno jsem zkoušela make-up od Rimmelu takový modrý a sedl mi tak čekám na nějakou akci, protože se mi za něho přes 200,- dávat nechce:))

      Vymazat
  3. Fajn výrobky. :) taky mám na nic školu, že musím vstávat brzy :/. Já používám pudr a řasenku, občas tužku na oči. Řasenky hodně střídám :D. Jee, tenhle balzám od Avonu jsem měla ještě nedávno, dodělala jsem ho a teď mám vanilkový, též z Avonu :), to mám tedy většinu :D
    Super článek :) :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Já se skoro každý den maluji jinak, ale také se snažím malovat nevýrazně, aby pak až někam vyrazím jsem se s tím mohla pořádně vyhrát :).

    OdpovědětVymazat
  5. ja z toho paradoxne nemam nic ale vsetko su to super veci!

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  6. V podstate používam podobné produkty, čo nepoužívam sú linky a ceruzky na oči a tiež veľmi málo používam bronzer, uprednostňujem líčka. Balzam na pery Avon vonia krásne, ale čo sa týka výživy nič moc.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)