MUA fix na rty

Přeji Vám krásný den, dnes mi začínají jarní prázdniny a já se už moc těším na ten odpočinek:) Dnes bude článek o jedné kosmetické věcičce. Článek bude o tomto fixu na rty MUA(MAKEUP ACADEMY). Vyhrála jsem ho v giveaway a jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet i když z něho nejsem odvařená. Vlastním odstín Fruitilicious což je tmavě růžová až červená barvička.


Fix má výraznou tmavě růžovou až červenou barvu. Dole na fotkách můžete vidět, že vypadá vážně jako červená. Barva se mi moc líbí a není nijak strašná. Bohužel musím nanášet více vrstev, aby to na rtech nějak vypadalo a pořádně upravit ať to vypadá dobře. Výdrž je neskutečná vydrží vážně dlouho. A o to hůř se dává dolů, drží na rtech jako přibitá. Tento fix jsem si bohužel neoblíbila kvůli jeho strašné vůni, přirovnala bych ji k odličovačům od avonu, které obsahují moc moc alkoholu. Vážně tu vůni nemůžu vystát a ještě ten strašný pocit, když tento fix na rty nanesu jako by mi požíral rty zaživa! Je to strašné, ale po chvilce to zmizí.. Bohužel mé rty dost vysušuje a není pro mne vhodný. Sama bych si už tento fix nekoupila a raději zůstanu u rtěnek.


10 komentářů:

  1. na rtech vypadá moc hezky a tobě tahle výrazná barva sluší :) dřív jsem taky zkoušela fix na rty,
    od NYC, vypadal dobře, ale stejně jako u tohoto mi rty vysušoval a vůně prostě děsná :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tá má skvelú farbu, už dlhšie ju plánujem tiež vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  3. fix na pery si neviem ani predstaviť určite by som si ho nekupila lebo si myslim že dosť vysuša proste ako fixka:) ved si aj napisala že radšej ostaneš pri tych druhých.. neni nad obyčajny ruž alebo lesk:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já vůbec moc fixkám na rty nevěřím :D.

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásná barvička ale já stále davam prednost normalnim rtenkam :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také alespoň jsem to vyzkoušela a už nikdy víc..:)

      Vymazat
  6. Pro mě jsou spíš lepší lesky na rty. Dlouho vydrží a nemusím myslet na to, že vy se někde něco rozmazalo :D ale musím někde taky zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá docela slibně,nikdy jsem neměla fixy na rty jelikož jim nevěřím,ale možná je skusím:)

    http://lindapechalova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. snad se nebudeš zlobit, ale ráda bych tě také pozvala na můj blog: www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný článek! Jinak máš úžasné vlasy!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)