Rimmel oční linky ve fixu

Přeji Vám krásný úterní a pro některé prázdninový den:). Dnes bude článek o jednom velkém přešlapu. Vždy jsem používala jen tekuté linky a k Vánocům jsem si objednala konečně ve fixu a vyzkoušela je. Za mě linky ve fixu už nikdy víc.. V drogeriích je k sehnání za 150,-.

 Na internetových stránkách slibují, že linky jsou dlouhotrvající a voděodolné a píšou jak krásně jdou udělat tenké nebo tlusté linky. Nic z toho není pravda jen to, že vážně jdou udělat tlusté linky:D. Nikdy se mi nepodařilo udělat tak tenkou linku jak jsem si přála.. Linky nejsou vůbec výrazné přijdou mi jako šedé a ne černé.. Jsem zvyklá na hodně výraznou černou jako u tekutých a ono nic. Přišla jsem na způsob jak docílit výrazné černé barvy, že u nanášení budu ležet a tím pádem linky budou konečně téct jak mají, ale nevýhodou je, že tečou zase až moc. Na ruku jdou nakreslit krásné, protože jsou otočené správně, ale líčení oči je katastrofální. Když už se Vám podaří alespoň trochu nalíčit jak si představujete tak nevydrží ani celý den a vůbec nejsou voděodolné! Stačí přejet suchým prstem a jsou rozmazané a jak s vodou reagují můžete vidět na spodních fotkách..:( Za tu cenu by měli být linky nejlepší z nejlepších a  jsou pro mě nejhorší. Alespoň už vím, že zůstanu u osvědčených tekutých linek

 Tenkou linku neudělám ani za nic..:/

 Linky rozmazany suchým prstem a mokrým.. :////


Jaké jsou Vaše oblíbené linky? 

4 komentáře:

  1. To je pravda, ja som si tiež kúpila linku vo fixe a taktiež je nevýrazná a rýchlo sa stratí ..

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. linky ve fixu jsem nikdy neměla ráda, nikdy mi totiž nevyhovovaly :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)