Wishlist

Řasenka- maluji se jen občas, ale řasenky už mi pomalu docházejí tak je potřeba koupit novou. Rozhodla jsem se vyzkoušet Supershock od Avonu. splněno
Kalhoty- černé a vínové potřebuji jako sůl.
Make-up- rozhodla jsem se pro tento od Rimmelu a už je na cestě. splněno
Linky- ve fixu už nechci ani vidět a rozhodla jsem se vyzkoušet tyto od Dermacolu. splněno
Kompaktní verze TT- ten klasický mám, ale na cesty není vhodný a na léto si musím pořídit tento.
Letní/podzimní bunda- mám starší z Gateu, ale už není v tak dobrém stavu, proto si potřebuji koupit nějakou novou a tato NIKE není k zahození..♥
Trička- triček není nikdy dost a toto NIKE se mi moc líbí, ale přijde mi že 700,- je na tričko dost..
Boty- rozmýšlím se mezí Vans nebo Nike. Tyto vínové a černé Vansky jsou prostě dokonalé♥ Nakonec zvítězily boty Nike. splněno
Tužka na obočí- splněno
Lush- tabletky na zuby potřebuji na cesty a šampuk New se také hodí♥

Tak uvidíme co si nakonec z tohoto seznamu přání koupím doufám, že všechno:)

Můžete se těšit na blízkou giveaway:)


6 komentářů:

  1. Ty botičky vypadají suprově, černé bych si také nechala líbit :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenku sis vybrala moc dobře :-) Jedna z mých nejoblíbenějších!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty se mi taky moc líbí :) pěkný! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)