Rimmel rtěnky

Přeji Vám krásný den, dnešní článek bude o mých oblíbených rtěnkách Kate Moss od Rimmelu. Vlastním nude odstín 03 ze základní řady a světle růžový 101 z matné řady. Rtěnky jsou k sehnání v každé drogerii okolo 100,-.

                                                                                                                         
03 už mám delší dobu a pořád mám ještě půlku vážně pomalu ubývá, 101 jsem dostala k Vánocům. Vybírala jsem si ji sama, už v drogerii mě zaujala hned na první pohled a rozhodovala jsem se ještě mezi 102.
Rtěnky jsou krásně pigmentované, proto stačí nanést na rty dvě vrstvy a už jsou krásně výrazné. Neobsahují třpytky jsou jen krásně matné. Před nanesením rtěnky na rty je vhodné rty ještě přetřít balzámem, protože bohužel dost vysušují. Zvýrazňují suchá místa a zalézají do rys na rtech. Dá se to přežít, protože barvy na rtech vypadají krásně. Rty se musí přes den přetřít více krát, protože jako každá jiná rtěnka mizí a už není taková jako po nanesení. U těchto rtěnek miluji hlavně jejich sladko ovocnou vůni, nikdy jsem necítila takhle vonět nějakou jinou rtěnku. 
vlevo 101 vpravo 03


5 komentářů:

  1. na ruke vyzeraju dosť tmavo ale na ustach ani nie povedala by som že krajšie:)

    OdpovědětVymazat
  2. 101 mám a je opravdu skvělá :) celkově rtěnky od Kate vypadají nádherně a miluji i tu vůni :)*

    OdpovědětVymazat
  3. 03 som chcela už dávno a vidím, že si k nemu pripojím aj ďalší. Presne tento z tvojho článku. Vyzerajú krásne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)