Avon báze pod oční stíny

Přeji Vám krásný podvečer, dnešní článek bude o bázi pod oční stíny od ne moc oblíbené značky Avon v odstínu Light beige. Já si pravidelně od Avonu objednávám a vše mi zatím vždy sedlo, takže proti této značce nemám nic. Báze se prodává okolo 80,- podle akce a není k zahození...

 Báze má vyhovující odstín pro mou pleť není až moc světlý a naopak až moc tmavý, prostě ideální. Balení má krásné, mini kalíšek se šroubovacím víčkem na kterém je napsaná značka. Nevýhoda skleněného kalíšku může nastat, když ho omylem rozbijete, ale to se vám snad stát nemůže.. Báze má krémovou až pěnovou konzistenci, roztírá se bez problému. Bohužel po nanesení dělá "cucky" nebo jiným názvem malinké žmolky, které jdou vidět..  Tento problém se mi stává jen občas, nevím čím to je. Někdy bez problému a někdy toto. Báze se po chvilce do víčka vstřebá a nejde vůbec vidět, jako by tam vůbec nebyla. Stíny snáší bez problému , krásně se na bázi chytí.  Stíny jsou po nanesené výraznější než bez báze, důkaz můžete vidět na fotce. Stíny vydrží déle než bez báze a vůbec se neslévají a já mám tento problém u všech. Jsou krásně syté po celý den, ale po párty už jsou trošku horší s čím jsem počítala.. Musím říct, že se tento výrobek Avonu dost povedl a můžu vám ho doporučit!



5 komentářů:

  1. Taky mám bázi moc ráda, žmolky mi naštěstí nedělá, spíše v některých místech takový povlak, že jde ta báze vidět, ale to se přemaluje stínem a je to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s touto bází velmi spokojena. Je super. Žmolky mi nikdy nedělala a to mám několikáté balení.
    Avon mám velmi ráda. Ne vše je dokonalé, ale některé věci jsou moc fajn, myslím si že je to tak u většiny značek.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle bázi bych si ráda do budoucna pořídila příjde mi skvělá!:) A tobě se článek moc povedl!:) Také mám Avon strašně ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako s bází to všechno vypadá tak skvěle :)) Ale sama žádnou nepoužívám pod oční stíny :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá dost dobře a na ruce je ten fialový stín mnohem lepší než bez báze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)