Dermacol odličovací a čistící micelární voda

Přeji Vám krásnou sobotu, dnešní článek nebude nijak veselý. Bude se týkat micelární vody od Dermacolu není vůbec žádný zázrak..

Micelární vodu jsem vyhrála a byla jsem moc ráda, že ji budu moct vyzkoušet. Je určená pro mladou pleť. Obsahuje extrakt z mořské řasy a okurky, který má pleť chránit a hydratovat. Voní příjemně, citim v ní okurky a voní podobně jako okurkový tonik od Ziaji. Pleť mi odlíčila dobře až na oči, které šli dolů hůře a musela jsem je odlíčit více krát. Micelárka nijak nelepí ani neštípe, pleť je prozářená, svěží a hlavně voňavá. Zatím vše v pořádku, ale vždy ráno jsem měla pleť červenou jako by podrážděnou.. A začalo se mi objevovat víc a víc akné než na, které jsem občas zvyklá.. Nechala jsem to být, myslela jsem si, že je tady to období akné, ale bylo to horší a horší.. Akné mi vůbec nechtělo zmizet a ja se ptala jakto, co je špatně? Zkusila jsem přestat používat tuto micelárku a už to bylo lepší. Micelárka mi vůbec nesedla a nic podobné od Dermacolu už nevyzkouším.. S ostaníma jsem takový problém nikdy neměla:)

Vyzkoušely jste ji někdo, jak Vám sedla? 

4 komentáře:

  1. ešte som neskúšala, ale asi ani nebudem,haha
    pozývam ťa na moju giveaway :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to dělá to samý. Při aplikaci vše OK, ale po několika hodinách mě celý obličej svědí, mám ho červený a podrážděný :/

    OdpovědětVymazat
  3. o této micelárce jsem také nečetla moc nic pozitivního :/
    pokud hledáš nějakou dobrou, zkus Loreal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne naopak sadla velmi dobre, spotrebovala som už niekoľko balení, odličuje sa mi s ňou skvelo, po odlíčení nezanecháva na plti žiaden povlak. Po aplikácii necítim žiadne pálenie na pleti.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)