My skin care.

Přeji Vám krásný den, dnešní článek se bude týkat mé malé pleťové péče. Zrovna nepoužívám žádnou pleťovou vodu, protože tu co jsem načala jsem mohla hned vyhodit, brzo na ni sepíšu recenzi. Jaká je vaše oblíbená?  A co tedy používám..


Balea pleťový krém pro mastnou pleť- nevšimla jsem si, že by se mi pleť méně mastila, ale miluji tu vůni je velmi příjemná a připomíná mi okurky a také ten příjemný pocit po namazání. Vstřebává se rychle a pleť zmatní. Myslím, že od krému za pár kaček nemůžu čekat zázraky.
Avon roll-on proti akné- dobrá vychytávka jak se zbavit akné. Používám ho dost dlouho a pořád v něm ještě něco je. První den, kdy se mi pupínek ukáže ho mažu a druhý už je skoro pryč, prostě zázrak!
Avon balzám na rty- příjemně sladce voní, dlouho na rtech vydrží a krásně je hydratuje. Vždy mi pomůže proti suchým a popraskaným rtům.
Nivea hloubkově čistící gel-  s aktivními výtažky z magnolie s perličkami s kyselinou mléčnou. Slibuje uvolnění ucpaných póru a zabraňuje předcházení akné. Obsahuje malé zrníčka, které pleť dokonale vyčistí. Akné mám méně, ale černých teček mě nezbaví.
Avon bahenní pleťová maska- šedá divně chemicky vonící maskapoužívám ji 1-2 týdně. Nechám ji působit 20 minut a poté je pleť vyčištěná, rozjasněna a jemná. Je vhodná pro mastnou a problematickou pleť.
Avon čistící peeling- obsahuje drsnější zrníčka než, na které jsem zvyklá. Pleť zbaví mastnoty a nečistot. Voní jako mentol a pleť oživí, po opláchnutí je svěží, je to hodně skvělý pocit. Peeling jsem si moc oblíbila a ráda vyzkouším i jiný.


Jaká je vaše péče? 





3 komentáře:

  1. ten roll on od avonu musím zkusit, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto věcí mám jen ten roll-on a jsem asi jediná, komu nepomáhá :-( Jinak ten krém chci dlouho zkusit, ale mám tolik krémů, že nechci kupovat další ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. avon čistiaci piling mam ešte tiež ja ho použivam s čistiacou kefkou su v ňom take guličky ale vždy sa rozpustili:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)