Random

Přeji Vám krásnou sobotu, dnešní článek bude random fotek z posledních dní. Bohužel mi doma už třetí den nejde internet a nevím kdy půjde, proto dnes není žádná recenze. Chystám po delší době spotřebováno a nové recenze na neokoukanou kosmetiku:). 
Většina fotek bude z procházek, které jsem si hodně oblíbila, ale bohužel teď mi nepřeje počasí..

 Krásný výhled na prajzskou..

 
 První sváteční čtvrtek jsme se jeli kouknout do památníku 2. světové války v Hrabyni, byl zrovna den bez vstupného a určitě jsem tam nebyla naposled mají to tam vážně povedené.
 Nemohli jsme vynechat procházku kolem bunkrů, přítel je v klubu vojenské historie a ostatníma se stará o bunkr MO-S 24, proto se často na kole vydáváme za jinýma. V odkazu najdete jejich FB stránku, kde najdete podrobné informace s fotkama:)

 

 
 7. května jsem byla na Ostravském majálesu, krom špatného počasí bylo báječně:)
Nedávno mě opustila má milovaná kočka byla tady se mnou přes 10 let, je to nejhorší pocit, když ztratíte kousek sebe.. Nepřeji to nikomu..
Když se Vám rozbije paletka očních stínů, ty od Avonu jsou stejně na prd. Nejsou vůbec pichmentované ani s bází:(



4 komentáře:

  1. krásné fotky! :) taky mi před půl rokem umřel kocourek, je to děsný :(

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto:( vím jaké to je ztratit svého blízkého mazlíčka a je to opravdu strašné :/
    každopádně moc krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky.
    A je mi líto, že ti umřela kočička :(
    Mě před třemi měsíci zemřelo morčátko a je mi pořád po ní strašně smutno :(

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)