Avon vs. Aussie

Vítám Vás u nového kosmetického článku :)
Dnešní článek bude souboj dvou šamponů značky Avon a Aussie. Avon je levnější vlasová péče a Aussie draží. Avon šampony jsou za pár kaček většinou se pohybují okolo 40,-. Za to Aussie se prodává v DM za 150,-. Je vidět větší cenový rozdíl a jak si vedou v účincích?



 Avon vyživující šampon a kondicionér 2 v 1 
Popis: Hýčkejte své vlasy. Složení s výtažky z meruněk a bambuckým máslem vlasy hydratuje, revitalizuje a omezuje jejich lámání. Pro suché/poškozené vlasy.

  • Šampon je menší než Aussie, lahvička má 250 ml a je vhodnější na cesty.
  • Lahvička se mi líbí a dobře se otevírá a dávkuje.
  • Příjemná meruňková vůně, která provoní celou koupelnu.
  • Velmi tekutá konzistence oranžové barvy. 
  • Bohužel vůbec nepění, proto se musí nanést více.
  • Vlasy umyje a na chvilku i provoní.
  • Vůně ve vlasech bohužel nezůstává.
  • Vlasy sou první den po umytí, lesklé a jakoby hydratované.
  • Další den už jsou nehezky hrubé, špatně rozčesatelné, zakudlávají se a rychle se mastí.
  • S tímto šamponem nejsem vůbec spokojená, musela bych si každý den mýt vlasy, aby vypadaly pořád dobře. 
  • Nechci se vyznat v tom složení, protože bych nejspíš nerozdýchala.
  • Jediná věc, která mě nevyhovuje jsou jejich nepovedené šampony.



AUSSIE šampon na suché a poškozené vlasy
Popis: Složení s australským makadamovým olejem hydratuje suché, poškozené vlasy a pomáhá je ošetřit a vyhladit. Bohatá hydratace.

  • Šampon je větší než předchozí obsahuje 300ml.
  • Bohužel mě někdy štve otevírání lahvičky, je to na prd:D Mám raději klasické otevírání,
  • Konzistence je hutnější, ale stále tekutá :D Krásně krémová a  narůžovělé barvy.
  • Vůně je žvýkačková a musí vonět všem♥
  • Stačí jen kapka a krásně pění.
  • Po umytí vlasy tak krásně voní a nejlepší je, že ta vůně vydrží do dalšího umytí!
  • Vlasy jdou krásně rozčesat jsou jemnější a hydratovanější.
  • Od doby co jsem začala tento šampon používat se mi kvalita vlasů o hodně zlepšila a neničí se mi konečky.
  • Vlasy vydrží nemyté a nemastné až čtyři dny což je úplný zázrak.
  • Konečně jsem našla šampon, který mi bude tak sedět a stal se mi nej nej nejoblíbenějším.
Tento souboj vyhrál jednoznačně šampon Aussie a já našla ten svůj vyvolený, který už nedám z ruky. Ale budu zkoušet další a další a třeba si oblíbím nějaký jiný. 
Máte oblíbený šampon na vlasy? :)

7 komentářů:

  1. Tak Aussie se chystám vyzkoušet už dlohou dobu, ale poté, co jsem si přečetla, že není stejný, jako ten zahraniční, se mi do něj moc nechce.. Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mi Aussie nepřišel jako nějaký zázrak. Na vlasech jsem neměla žádný rozdíl oproti Elsevu nebo Schaumě :-) ale chápu, že jej někteří lidi milují už jenom kvůli té vůni.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Aussie taky celkem ráda, ale žádný zázrak to určitě není a podle mě jsou i jiné, cenově přijatelnější šampony, které udělají stejnou, ne-li lepší službu. Avon naturals šampony mám posldní dobou mco ráda.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mě naopak Aussie šampony vůbec nevyhovují, rychleji se mi po nich mastí vlasy a nějak hezké
    vlasy taky neudělá :/ ale je vidět, že každému sedí něco jiného :) pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam od Aussie masku a je skvela!

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem nenarazila na nějaký zázračný šampon, vlastně ani od šamponu nějaký zázrak nečekám, hlavně že umyje mastnotu a je to :). Spíš hledám skvělý masky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)